جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید جلسه روحانیون کاروان‌های  مکه به گام بیستم رسید

جلسه روحانیون کاروان‌های مکه به گام بیستم رسید

بیستمین جلسه توجیهی و همفکری روحانیون کاروان‌های عمره در سال جاری، دوشنبه ۶ بهمن ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عبدخدایی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه با هدف بررسی مسائل عمره و مباحث مربوط به کاروان‌ها و زایران ایرانی و اولویت هایی که باید در دستور کار روحانیون کاروان‌ها قرار گیرد، تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از مكه مكرمه، اين بيستمين نشست و جلسه توجيهي و هفكري روحانيون كاروان‌هاي عمره گزار ايراني است كه به ميزباني دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه برگزار مي‌شود و روحانيون شركت كننده در اين نشست به همراه مسوول نمايندگي بعثه و كارشناسان اين دفتر در مكه مهمترين مسائل روز و جاري مرتبط با كاروان‌هاي زايران عمره گزار ايراني را مورد بحث و بررسي قرار دادند.
در اين نشست حجت الاسلام و المسلمين مجتبي عبدخدايي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه رويكرد سياست گذاري، نظارتي و تصميم گيري بعثه در عمليات عمره و امور روحانيون و مسائل مرتبط با زايران ايراني و اهداف برنامه‌هاي فرهنگي را تشريح كرد.
وي با اشاره به يكي از دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري مبني براستفاده و بهره برداري از ظرفيت عمليات عمره، گفت: سفرعمره به عنوان يك فرصت استشنايي در ارتقاء هويت اسلامي و تعميق دينداري مردم و زايران و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي، رواني و اخلاقي در خانواده‌ها و جامعه ايراني است.
حجت الاسلام عبدخدايي تصريح كرد: امروز در اثر تهاجم فرهنگي دشمن ما شاهد مفاسد و معضلات اخلاقي، خانوادگي و اجتماعي هستيم، بنابراين بايد از اين فرصت استثنايي عمره براي ايجاد تحول روحي و اخلاقي و رفتاري در زايران بهره ببريم.
وي تاكيد كرد: ريشه همه اين مشكلات در پايين بودن عمق دينداري برخي از مردم است كه بايد از اين فرصت براي ارتقاء بينش توحيدي و تعميق دينداري زايرين توجه كنيم.
نماينده بعثه در مكه از روحانيون كاروان‌هاي عمره گزار خواست با همفكري و هم انديشي راهكارهايي را براي بهره برداري از ظرفيت عمره در تعميق دينداري زايران ارائه دهند.




نظرات کاربران