نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه

نشست مشترک مدیران ستاد و بعثه‌‌ در مدینه

نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی مسؤول ستاد و مدیران ستادهای یک و دو در مدینه منوره با مسوول بعثه مقام معظم رهبری در دفتر بعثه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، نشست برنامه‌ريزي و هماهنگي مسؤول ستاد و مديران ستادهاي يك و دو در مدينه منوره با مسوول بعثه مقام معظم رهبري در دفتر بعثه برگزار شد.
در اين نشست كه علاوه بر مديران ستادي، مسوولين فرهنگي، حراست و بازرسي بعثه نيز حضور داشتند، درخصوص چگونگي حضور كاروانها در مسجدالنبي(ص) و قبرستان بقيع به منظور برنامه‌ريزي براي زايران و پيش‌گيري از بروز حساسيتهاي احتمالي بحث، بررسي و تبادل‌نظر صورت گرفت و تصميمات لازم اتخاذ گرديد.
در پايان اين نشست مقرر شد مصوبات جلسه توسط مسوولان ذيربط در بعثه و سازمان جهت اطلاع و اقدام به تمامي روحانيون و مديران كاروانها ابلاغ گردد.


| شناسه مطلب: 50906




نمايندگي مدينه



نظرات کاربران