به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد

به نیازهای فکری و عاطفی جوانان باید توجه کرد

کارشناس مسئول امور روحانیون بعثه مقام معظم رهبری درکربلای معلی با بیان این که توجه به نیازهای معنوی جوانان یکی از ضروریات به شمار می‌رود، گفت: روحانیون و مداحان باید به نیازهای فکری و عاطفی جوانان توجه مضاعف کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلي، حجت الاسلام و المسلمين «حسين بهجتي» در جلسه روحانيون و مداحان كاروانها با اشاره به اين كه رفتار نيكو جزو خصايص اهل بيت (عليه‌السلام) است، گفت: همه ما بايد با هم نوع خود، رفتار شايسته داشته و آنها را به سوي حق دعوت كنيم.
وي افزود: كسي كه مي‌خواهد امام و پيشواي مردم باشد ابتدا بايد معلم نفس خويش بوده و و مردم را با سيره و عمل خود به عمل حق دعوت كند.
كارشناس مسئول امور روحانيون بعثه مقام معظم رهبري دركربلاي معلي با اشاره به ضرورت مطابقت گفتار و رفتار انسان‌هاي مبلغ و معلم اظهار داشت: اگر گفتار بدون عمل باشد هيچ اثري ندارد و كسي مي‌تواند پيشتاز مردم باشد كه هرچه مي‌گويد قبل از آن خود به آن عمل كرده باشد، زيرا اثر عمل بيشتر از اثر گفتار است.
وي با بيان اين كه سفر به كربلاي معلي و نجف اشرف فرصت بسيار مغتنمي براي هدايت و كمال بخشي به زايرين است، به روحانيون و مداحان كاروان‌ها تاكيد كرد: مدت حضور زاير در اين سفر معنوي را مديريت كنيد و با برنامه ريزي جامع و كامل، استفاده حداكثري نموده و ارتباط خود را با زايرين تنگاتنگ نموده و حتي پس از سفر نيز اين ارتباط معنوي را ادامه دهيد.
وي با استناد به حديثي از اهل بيت (عليه‌السلام) بيان داشت: امروز نسل جوان در كنار محبت نياز به مسايل فرهنگي دارد و روحانيون و مداحان براي اين كه بتوانند اين نسل را هدايت كنند بايد زمان شناس باشند و به نيازهاي فكري و عاطفي جوانان توجه نمايند.
در ادامه اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين «نجف نجفي روحاني» نماينده بعثه مقام معطم رهبري در عراق نيز به بيان چند مساله شرعي پرداخت.




نظرات کاربران