اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت

اوحدی:خدمات حج ۹۴ بهتر و کیفیت بالاتر خواهد داشت

رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به مذاکراتی که با وزیر حج عربستان صورت گرفته است خدمات ارائه شده در حج سال آینده نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود و کیفیت بالاتری خواهد داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايرنا، «سعيد اوحدي» روز شنبه در حاشيه مراسم اداي احترام به امام راحل اظهاركرد: ثبت نام حج تمتع امسال از ۱۷ ربيع الاول آغاز و اولويت‌ها تا تاريخ ۲۰ اسفند سال ۸۴ فراخوان شدند و در كاروانها نيز ثبت نام صورت گرفته، اما در صورت وجود جاي خالي اولويت‌هاي بعدي نيز اعلام خواهد شد.
وي افزود: بر اساس تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر بررسي قيمت حج تمتع امسال نه تنها افزايش قيمتي نداشتيم بلكه با ۵ درصد كاهش قيمت نيز روبه رو هستيم.
اوحدي با اشاره به نوسان قيمت ارز، گفت: با مساعدت بانك مركزي قيمت تمام شده ارز در حج تمتع سال آينده مانند ۹۳ محاسبه خواهد شد و بالاترين قيمت حج تمتع ۱۰۹ ميليون ريال خواهد بود.
وي ادامه داد: با توجه به مذاكراتي كه با وزير حج عربستان صورت گرفته است خدمات ارائه شده در حج سال آينده نسبت به سال گذشته بهتر خواهد بود و كيفيت بالاتري خواهد داشت.
رييس سازمان حج و زيارت خاطرنشان كرد: در حوزه عمره مفرده مرحله دوم ثبت نام از روز جمعه هفته جاري آغاز خواهد شد و قيمت تمام شده آن نيز هفته آينده اعلام مي‌شود ولي افزايش قيمت نخواهيم داشت.
اوحدي با تاكيد بر اينكه در ماه‌هاي رجب و شعبان افزايش قيمت نداريم گفت: مردم فقط در سايت فاخر جهت ثبت نام اقدام كنند و اولويت‌ها تا ۴۵۰ اعلام شده است.
وي بيان داشت: در عمره مفرده فقط در ايام نوروز مبلغ دو ميليون ريال افزايش قيمت خواهيم داشت.


| شناسه مطلب: 50985




سعيد اوحدي حج۹۴



نظرات کاربران