تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت

تقدیر زایران جانباز حج ۹۳ از رییس سازمان حج و زیارت

جمعی از زایران جانباز و قطع نخاعی که به سفر حج تمتع در سال ۹۳ مشرف شده بودند با ارسال نامه‌ای از خدمات ریاست سازمان حج و زیارت در حج امسال تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، زايران جانباز و قطع نخاعي كه به سفر حج تمتع در سال ۹۳ مشرف شده بودند از خدمات رياست سازمان حج و زيارت تقدير و تشكر كردند.
متن اين تقديرنامه به شرح ذيل مي‌باشد:
رياست محترم سازمان حج و زيارت جناب آقاي مهندس اوحدي آزاده ارجمند
با سلام و دعاي خير
احتراما بدينوسيله از اظهار لطف و توجه ويژه جنابعالي نسبت به ما جانبازان در طول سفر زيارت مكه مكرمه و مدينه منوره و همچنين پشتيباني شما قبل از سفر حج تمتع ۹۳ كاروان جانبازان تشكر و قدرداني مي‌نماييم. توفيقات جنابعالي را در تمام عرصه‌هاي خدمت مخصوصا منزلت خطير رياست سازمان حج و زيارت از خداوند قادر و متعال خواهانيم.
جمعي از جانبازان حج تمتع ۹۳




نظرات کاربران