برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا

برنامه‌ریزی بعثه‌ برای برگزاری مراسم سال تحویل در کربلا

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی مسؤولان بعثه مقام معظم رهبری در عراق با متولیان عتبه حسینی برای برگزاری باشکوه مراسم لحظه تحویل سال جدید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي، نشست هم‌انديشي و هماهنگي مسؤولان بعثه مقام معظم رهبري در عراق با متوليان عتبه حسيني براي برگزاري باشكوه لحظه تحويل سال جديد امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني و جناب آقاي الشامي معاون توليت عتبه حسيني برگزار شد.
الشامي در اين ديدار ضمن تشكر از نظم و انضباط در برنامه‌هاي بعثه مقام معظم رهبري، اظهار داشت: براي برگزاري برنامه تحويل سال جديد شمسي در حرم حسيني با رعايت نظم و انضباط مانعي نيست، ولي بايد توجيهات كافي براي زايران جهت رعايت شئون حرم حضرت سيدالشهدا صورت گيرد.
وي با بيان اين‌كه اكنون وضعيت كشور عراق به دليل جنگ با گروه‌هاي تكفيري خاص و حساس است، خاطرنشان كرد: به لطف خداوند متعال امروز همبستگي خوبي بين ملت ايران و عراق در مقابله با داعش و گروه‌هاي تكفيري وجود دارد.
همچنين حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تقدير از همكاري عتبه حسيني و عباسي در برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي بعثه رهبري در صحن حرمين حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و حرم حضرت عباس(ع) اظهار داشت: به نيابت از تمام زوار ايراني از اين تعامل و همكاري تشكر و تقدير مي كنم.
وي با تأكيد بر لزوم وحدت هر چه بيشتر ميان دو ملت ايران و عراق، گفت: دشمنان سال‌ها به دنبال تفرقه ميان ملت ايران و عراق بودند، اما با عنايت و خواست الهي، وحدت بي سابقه‌اي ميان دو كشور و ملت حاصل شده است كه اميدواريم روز به روز مستحكم‌تر شود.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني با اشاره به برپايي موكب امام رضا(ع) در ايام عزاداري حضرت صديقه طاهره در چهارم فروردين، اظهار داشت: رضايت اهل بيت، رضايت خداوند است و برنامه تحويل سال شمسي در حرم حسيني به گونه‌اي برگزار خواهد شد كه مورد رضايت حضرت زهرا(س)، حضرت سيدالشهدا(ع) و امام عصر(عج) قرار گيرد.




نظرات کاربران