چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود

چه میزان سفرهای زیارتی در ایام نوروز انجام می شود

معاون حج عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از اعزام ۴۵ هزار زائر به سرزمین وحی در ایام نوروز و همچنین اعزام روزانه ۱۲۰ کاروان به عتبات عالیات در این ایام خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع راساني حج به نقل از خبرگزاري دانشجو، ناصر خدرنژاد با اشاره به اعزام حجاج در ايام نوروز گفت: به دنبال آن هستيم كه سهميه و اعزام حجاج در نوروز افزايش پيدا كند اما با توجه به محدوديت هايي چون ساخت و سازهاي اطراف مسجدنبي وضعيت هتل ها مناسب نيست.
وي در ادامه افزود: عمره نوروزي از ۲۳ اسفند امسال تا ۷ فروردين خواهد بود كه در اين مدت بيش از ۴۵ هزار نفر به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زيارت در ادامه با اشاره به سفرهاي عتبات عاليات در ايام نوروز ۹۴ اظهار داشت: روزانه بيش از ۶۰ كاروان به عتبات اعزام مي شوند. برنامه ريزي كه صورت گرفته از افزايش دو برابر اعزام ها حكايت مي كند به اين صورت روزانه ۱۲۰ كاروان به عتبات اعزام خواهند شد.
وي در ادامه تصريح كرد: سفرهاي عتبات عاليات نوروزي از ۲۵ اسفند تا ۱۰ فروردين سال آينده انجام مي شود.
خدرنژاد در پايان خاطر نشان كرد: در خصوص افزايش قيمت ها بايد بررسي هايي صورت بگيرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران