بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر

بازدید دانش آموزان از موزه رسول الله در مدینه+تصاویر

کاروان دانش آموزان عمره گزار به همراه راوی مدعو بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه حضرت رسول اکرم (ص) در کنار صحن مسجدالنبی دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از مدينه منوره، كاروان دانش آموزان عمره گزار به همراه راوي مدعو بعثه مقام معظم رهبري از نمايشگاه حضرت رسول اكرم (ص) در كنار صحن مسجدالنبي ديدن كردند.
در اين بازديد، حجت الاسلام و المسلمين اكبري به بيان شرح مختصري از تاريخ صدر اسلام و نيز توضيح بخش هاي مختلف اين موزه پرداخت.
گفتني است نمايشگاه دائمي حضرت رسول اكرم (ص) در كنار صحن مسجدالنبي داير و زايران مي توانند در صبح و بعد از ظهر از اين نمايشگاه ديدن كنند.




نظرات کاربران