۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه ۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه ۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه ۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه ۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه ۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه ۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه

۸ درمانگاه، آماده خدمات رسانی به زایران در مکه

نماینده مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر ایران در عربستان گفت: ۸ درمانگاه آماده ویزیت و خدمت رسانی به زایران ایرانی در مکه مکرمه است.

دكتر فاضل شيرخاني نماينده مركز پزشكي جمعيت هلال احمر ايران در عربستان در مصاحبه با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج به مكه مكرمه ابراز داشت: هم اينك ۸ درمانگاه كه در هتل‌هاي محل اقامت زايران ايراني در مكه است طبق شيفت بندي‌هاي خود به زايران ايراني خدمات درماني ارايه مي‌دهد.
وي ابراز داشت: درمانگاه شبانه روزي حضرت زهراء سلام الله عليها در هتل مي‌دان، به صورت شبانه روزي در خدمت زايران است و متخصصين داخلي و زنان، بيماران را ويزيت مي‌كنند.
شيرخاني افزود: در اين درمانگاه پزشك اعزام نيز مستقر است كه وي، بيماراني را كه براي بستري و يا امور پاراكلينيك نيازمند اعزام به بيمارستان هستند ويزيت و اعزام مي‌كند.
وي با اشاره به وجود مركز فوريتهاي پزشكي در درمانگاه حضرت زهراء گفت: ۲ شماره تلفن به مديران ثابت هتل‌ها داده‌ايم كه در صورت نياز به آمبولانس با مركز فوريتهاي پزشكي تماس مي‌گيرند خدمات لازم انجام مي‌پذيرد.
نماينده مركز پزشكي هلال احمر در عربستان به ساير درمانگاه‌هاي ويژه زايران ايراني در مكه اشاره كرد و گفت: درمانگاه‌هاي موجود در هتل داربنيان و ابراج التيسير به صورت ۱۶ ساعته از ۸ صبح تا ۱۲ شب فعاليت مي‌كنند.
وي ادامه داد: سه درمانگاه در هتل‌هاي سمر، اخيار الصفوة و كريستالات به صورت ۸ ساعته از ۸ تا ۱۲ ظهر و ۱۶ تا ۲۰ پذيراي زايران ايراني است و درمانگاه‌هاي موجود در هتل‌هاي غديراجياد و رويا العزيزية هم صبح‌ها از ۸ تا ۱۲ به روي زايران باز است.
وي اعلام كرد: روزانه بين ۱۸۰۰ تا ۲۱۰۰ زاير در درمانگاه‌هاي مزبور ويزيت مي‌شوند و در دوره امسال، ۸۰ مورد امور درماني دياليز نيز انجام گرفته است.
شيرخاني نظارت بهداشتي بر هتل‌ها و آشپزخانه‌ها را از ديگر برنامه‌هاي نمايندگي مركز پزشكي در عربستان برشمرد و گفت: اين كار به صورت مستمر و طبق استانداردهاي موجود انجام مي‌گيرد.


| شناسه مطلب: 51466




هيئت پزشكي مكه



نظرات کاربران