جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد

جشن ولادت حضرت زینب در کربلا برگزار شد

همزمان با سالروز ولادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب(س) مراسم جشنی به همت کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع‌رساني حج از كربلاي معلي، حجت الاسلام پورموسوي، سخنران بعثه مقام معظم رهبري در اين مراسم با تبيين ابعاد شخصيتي حضرت زينب(س) اظهار داشت: آن بانوي مكرم اسلام اسوه اخلاق، صبر، حيا و عفت است كه الگويي ماندگار براي بانوان مسلمان محسوب مي شود.
وي با بيان اين‌كه حضرت زينب عفاف را توام با عزت مورد توجه قرار داد، خاطرنشان كرد: افشاگري و خطبه‌هاي آتشين آن حضرت بنيان كفر و نفاق را بر هم ريخت و رسوايي يزديان را به دنبال داشت.
حجت الاسلام پورموسوي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به حديثي اظهار داشت: در روايات آمده كسي كه حيا ندارد، ايمان و دين ندارد، بايد مراقب بود تا حياي خود را با گناهان از دست ندهيم.
سخنران بعثه رهبري در عراق افزود: فقر، اصرار بر گناه، كثرت كلام و جهل و ناداني چهار عاملي است كه موجب حيازدايي انسان مي شود، دين مبين اسلام براي پيشگيري از ابتلا به اين چهار آفت راهكارهايي را پيش بيني كرده است.
گفتني است، در پايان اين مراسم كه با حضور حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق همراه بود، هدايايي به برگزيدگان مسابقات فرهنگي و دارنگان اسامي حضرت زينب اهدا شد.


| شناسه مطلب: 51479




كربلا حضرت زينب



نظرات کاربران