دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد

دولت استرالیا مسلمانان این کشور را به سلب تابعیت تهدید کرد

دولت استرالیا به بهانه گرایش عده‌ای از مسلمانان این کشور به گروه تروریستی داعش، سازمان‌های اسلامی را به انحلال و سلب تابعیت از مسلمانان تهدید کرد.

به گزارش سرويس جهان اسلام پايگاه اطلاع رساني حج، ده‌ها تن از رهبران مسلمان استراليا اقدام نخست وزير اين كشور در تهديد مفتي اعظم وجامعه مسلمانان استراليا به دليل انتقادات عليه دولت را محكوم كردند.
۶۴ سازمان و ۴۲ تن از رهبران گروه‌هاي اسلامي استراليا با امضاي بيانيه مشتركي، به تهديدات عليه ابراهيم ابو محمد بالا‌ترين مقام اسلامي استراليا به جرم مخالفت با سياست‌هاي توني ابوت اعتراض كردند. اين تهديدات كه شامل سلب تابعيت اتباع استراليايي با مليت دوگانه است در پي عضويت يك دانشجوي استراليايي در گروه تروريستي داعش صورت گرفت.
جامعه اسلامي استراليا در بيانيه‌اي برخوردهاي ناشايست پليس را با مسلمانان محكوم كرد و افزود: قوانين مصوب سال ۲۰۱۴ براي توجيه حملات به خانه‌هاي مسلمانان استفاده مي‌شود و چون در اكثر موارد هيچ جرمي انجام نشده است موجب ناراحتي و تنش در رسانه‌ها و جامعه گرديده است. اين قوانين همچنين واكنش‌هاي زيان بار و رنج آوري را براي مسلمانان به ويژه زنان و كودكان ايجاد كرده است.
گروگانگيري يك روحاني‌نماي وهابي در استراليا اسلام ستيزي مقامات استراليا را تشديد كرد.


| شناسه مطلب: 51492




استراليا



نظرات کاربران