پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی

پاسخ مثبت شیخ الازهر به درخواست سیسی

احمد الطیب در سخنان خود گفت، مسلمانان باید به وحدت تازه‌ای دست یابند و در مسیر یک «بازنگری دینی» تلاش کنند که «رواداری» بیشتری را مجاز می‌داند.

به گزارش سرويس جهان اسلام پايگاه اطلاع رساني حج، احمد الطيب، شيخ الازهر مي‌گويد: «تفاسير نادرست» از قرآن به ايجاد تروريسم و افراط‌گرايي منجر شده‌اند. امام اعظم دانشگاه الازهر در كنفرانس «اسلام و مبارزه با تروريسم» شركت كرده است كه سه روز در مكه جريان دارد.
به گفتهٔ احمد الطيب، امام اعظم مسجد الازهر قاهره، «مجموعه‌اي تاريخي»‌ از تفاسير اشتباه در منابع اسلامي وجود دارد كه منجر به ترويج خشونت و افراط‌گرايي در ميان مسلمانان شده ‌است.
به گزارش خبرگزاري آلمان، احمد الطيب در سخنان خود گفت، مسلمانان بايد به وحدت تازه‌اي دست يابند و در مسير يك «بازنگري ديني» تلاش كنند كه «رواداري» بيشتري را مجاز مي‌داند. به اعتقاد الطيب تنها از اين راه است كه مي‌توان با اسلام‌ستيزي در حال رشدي كه در اروپا در جريان است مبارزه كرد. پيش از اين رئيس‌جمهور مصر در سخنراني خود در روز عيد قربان، درخواستي را در اين حوزه از الازهر مطرح كرده بود.


| شناسه مطلب: 51500




مصر



نظرات کاربران