احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار

احداث خندق امنیتی بین کربلا و الانبار

جاسم الفتلاوی، معاون استاندار کربلا در عراق از تصمیم این استان برای احداث «خندق امنیتی» در مرزهای استان "الانبار" عراق خبر داد.

جاسم الفتلاوي، معاون استاندار كربلا در عراق از تصميم اين استان براي احداث «خندق امنيتي» در مرزهاي استان "الانبار" عراق خبر داد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري «المسله»، جاسم الفتلاوي با اشاره به حضور عناصر داعش در استان الانبار اعلام كرد احداث "خندق امنيتي" در مرزهاي استان الانبار آغاز شده است.
الفتلاوي گفت: اين خندق به طول چهل كيلومتر چهار متر عرض و پنج متر عمق خواهد داشت و هزينه احداث آن شانزده ميليارد دينار برآورد شده است.
وي خاطر نشان كرد: دكل‌هاي ديده‌باني و دوربين‌هاي امنيتي هم در اطراف اين خندق نصب خواهد شد. اين اقدام پيشگيرانه بهترين راه براي تامين امنيت كربلاء نيست، اما ما در حد امكانات خود عمل و از هر فرصتي براي دفاع از شهروندان استفاده مي‌كنيم.
احداث اين خندق براي جلوگيري از ورود ساكنان الانبار به كربلاء نيست، بلكه هدف آن كنترل ورودهاي غيرقانوني است كه تروريست‌ها از آن براي اجراي حملات خود استفاده مي‌كنند.


| شناسه مطلب: 51530




كربلا عراق



نظرات کاربران