نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است

نجفی‌روحانی:رنگ خدا بهترین رنگ است

جلسه تواصی با حضور کارکنان و کارمندان بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جلسه تواصي با حضور كاركنان و كارمندان بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، برگزار شد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در اين جلسه از تلاش‌هاي صورت گرفته توسط همكاران بعثه در هفته گذشته قدرداني كرد و از آن‌ها خواست در طول هفته با توان و تلاش دوچندان براي خدمت رساني زايران اباعبدالله الحسين (عليه‌السلام) گام بردارند.
وي خوش خلقي را مهم‌ترين كليد در برخورد با زايران دانست و از همكاران خود خواست كه هرگز با زايران اباعبدالله الحسين (عليه‌السلام) بدرفتاري و يا بدخلقي نكنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني با بيان اينكه ممكن است به دليل برخي مشكلاتي كه براي زايران بوجود مي‌آيد، اين عزيزان با تندخلقي با كارمندان برخورد كنند، تصريح كرد: شما هرگز پاسخ متقابل به آن ها ندهيد و بدانيد كه اين زايران حقي بر گردن شما دارند و شما وظيفه داريد به آن‌ها درست و با اخلاق پاسخ بدهيد.
وي اخلاص دركارها را بسيار مهم خواند و از همكارانش خواست كه در كارها رنگ خدايي داشته باشند و ادامه داد: رنگ خدايي، هم‌رنگ با فطرت و منطق است و چشم اولياي خدا را نوازش مي‌دهد و خريدار آن خدا و بهاي آن بهشت مي‌باشد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، تصريح كرد: هر چيز در عالم ماده با رنگ ديده مي‌شود در عالم ملكوت و معني هم اعمال رنگ خاص خود را دارند، از اين رو است كه در دعاي جوشن كبير كه صفات و اسما خدا را بيان مي‌كند، رنگ خدايي مطرح شده است.
وي ادامه داد: همچنان كه به زايران توصيه مي كنيم در اين سفر بايد رنگ حسيني كه همان رنگ الهي است به خود بگيرند، ما نير بايد حسيني شويم.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، تصريح كرد: از ميان رنگ‌ها،‌ رنگ خدايي بهترين و زيباترين رنگ است «و من احسَنُ من الله صبغة».البته تا انسان رنگ هوس‌ها، نژادها و قبيله‌ها را كنار نگذارد، نمي‌تواند رنگ وحدت، برادري و تسليم بپذيرد و رنگ خدايي پيدا كند.


| شناسه مطلب: 51570




كربلا عتبات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران