کلید موفقیت خوش اخلاقی است کلید موفقیت خوش اخلاقی است کلید موفقیت خوش اخلاقی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کلید موفقیت خوش اخلاقی است کلید موفقیت خوش اخلاقی است کلید موفقیت خوش اخلاقی است کلید موفقیت خوش اخلاقی است کلید موفقیت خوش اخلاقی است

کلید موفقیت خوش اخلاقی است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، در جلسه روحانیون و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات، راز موفقیت روحانیون و مداحان را در خوش اخلاقی دانست.


به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در جلسه روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات، راز موفقيت روحانيون و مداحان را در خوش اخلاقي دانست.
وي كه در هتل جوهره محل استقرار بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي سخنراني مي‌كرد، اظهار داشت: هر روحاني و مداح كارواني كه بخواهد در كار خود موفق باشد بايد خوش اخلاقي را در اولويت كار خود قرار دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، خوش‌رويي، خوش بويي، خوش گويي را از ديگر عوامل موفقيت برشمرد وكليد موفقيت همه آن‌ها را در خوش اخلاقي دانست.
وي در بخش ديگري از سخنان خود افزون بر بيان برخي بايدها و نبايدها از روحانيون ومداحان كاروان‌ها خواست كه از مواضع اتهام دوري كنند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، به فضيلت زيارت امام حسين عليه السلام پرداخت و گفت: در فضيلت زيارت حضرت اباعبداللّه الحسين صلوات الله عليه روايات زيادي وارد شده است و نشان مي‌دهد كه زيارت حرم آن حضرت از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار است.
در برخي اخبار آمده است كه زيارت امام حسين عليه السلام معادل حجّ و عمره و جهاد بلكه بالاتر و افضل است بدرجات و باعث مغفرت و خفّت حساب و رفع درجات و اجابت دعوات و موجب طول عمر و حفظ بدن و مال و زيادتى روزى و برآمدن حاجات و رفع هموم و كربات است و ترك آن سبب نقصان دين و ايمان و ترك حقّ بزرگى از حقوق پيغمبر صلى الله عليه و آله است.
كمترين ثوابى كه به زائر آن قبر شريف مي‌رسد اين است كه گناهانش آمرزيده مي‌شود و آنكه حق تعالى جان و مالش را حفظ مي‌كند تا او را به اهل خود برگرداند و چون روز قيامت شود حق تعالى او را از دنيا حافظ‌تر خواهد بود.
در روايات بسيار است كه زيارت آن حضرت غم را زايل مى كند و شدّت جان كندن و هول قبر را برطرف مى كند.
خداوند نظر رحمت مى فرمايد بسوى زائرين امام حسين عليه السلام بيش از اهل عرفات و آنكه هر كسى در روز قيامت آرزو مى كند كه كاش زوّار آن حضرت بود از بس كه مشاهده مى كند از كرامت و بزرگوارى ايشان در آن روز و روايات در اين باب بى حدّ است.
در احاديث و روايات فضيلت زايران امام حسين عليه‌السلام متفاوت آمده است و دليل آن هم اين است كه هر كس به اندازه معرفتش از اين زيارت از ثواب آن بهره مند مي‌شود.




نظرات کاربران