رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری

رزمایش صهیونیست‌ها در کرانه باختری

ارتش رژیم‌صهیونیستی از بیم بالا گرفتن اعتراضات در کرانه باختری، روز یکشنبه رزمایش از پیش اعلام‌نشده‌ای را آغاز کرد که یک «تمرین عملیاتی بی‌سابقه در سال‌های اخیر» توصیف شده است.

ارتش رژيم‌صهيونيستي از بيم بالا گرفتن اعتراضات در كرانه باختري، روز يكشنبه رزمايش از پيش اعلام‌نشده‌اي را آغاز كرد كه يك «تمرين عملياتي بي‌سابقه در سال‌هاي اخير» توصيف شده است.
به گزارش فارس، ارتش رژيم‌صهيونيستي روز يكشنبه ۱۳۰۰۰ نفر از نيروهاي ذخيره خود را براي شركت در رزمايش از پيش اعلام‌نشده‌اي در كرانه باختري، فراخواند.
پايگاه صهيونيستي تايمز اسرائيل، اين اقدام را كه به دستور «گادي ايزنكوت» رئيس جديد ستاد مشترك ارتش اسرائيل صورت گرفته، «نشانه‌اي از آماده‌سازي ارتش براي بي‌ثباتي احتمالي اوضاع امنيتي در كرانه باختري» توصيف كرده است.
بنا بر اعلام ارتش رژيم‌صهيونيستي، از ميان نيروهاي فراخوانده شده، ۳۰۰۰ نفر در رسما در رزمايش شركت كرده و در مورد باقي افراد تنها به فراخواني ناگهاني بسنده شده است.
به نوشته روزنامه صهيونيستي «يديعوت اخرونوت»، نيروهاي به كار گرفته شده در اين رزمايش دو روزه، «روش‌هاي مقابله با شورش، مقابله با تلاش براي آدم‌ربايي و مواجهه با بمب‌هاي دست‌ساز» را تمرين مي‌كنند.
نيروهاي زميني، هوايي و پياده، و همچنين واحدهاي مهندسي رزمي، زرهي و اطلاعاتي در رزمايش كرانه باختري شركت خواهند داشت.
يك افسر ارشد ارتش اسرائيل در اين مورد به يديعوت گفته است: «اين بزرگ‌ترين تمرين عملياتي در سال‌هاي اخير است. فكر نمي‌كنم در اين ابعاد رزمايشي برگزار شده باشد.»
كرانه باختري از ماه‌ها قبل در پي گسترش شهرك‌سازي‌ها، قتل يك نوجوان فلسطيني و حضور سران رژيم‌صهيونيستي در مسجد الاقصي، شاهد بالا گرفتن تنش و اعتراضات بوده است. جوانان فلسطيني در مواردي نيز دست به عمليات‌هاي استشهادي زده‌اند.


| شناسه مطلب: 51609




فلسطين



نظرات کاربران