مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض

مذاکرات رسمی السیسی و ملک‌سلمان در ریاض

رئیس جمهوری مصر که به عربستان سفر کرده است، در دیدار با پادشاه این کشور درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه به رایزنی پرداخت.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از خبرگزاري رسمي عربستان، عبدالفتاح السيسي رئيس جمهوري مصر امروز در رياض با سلمان بن عبدالعزيز پادشاه عربستان ديدار كرد.
ملك سلمان كه در فروگاه نظامي رياض به استقبال السيسي رفته بود، به همراه وي براي آغاز مذاكرات رسمي به يكي از كاخهاي خود رفتند.
در ديدار سلمان و السيسي، ابعاد همكاري دوجانبه ميان عربستان و مصر مورد بررسي قرار گرفت و طرفين بر عمق روابط استراتژيك ميان مصر و عربستان و تمايل خود براي تقويت آن در زمينه‌هاي مختلف تاكيد كردند.
سران عربستان و مصر همچنين به بررسي آخرين تحولات منطقه و جهان پرداختند.
در اين ديدار، برخي از مقامات بلندپايه دو كشور از جمله مقرن بن عبدالعزيز وليعهد ملك سلمان و محمد بن نايف جانشين وليعهد سعوي و نيز سامح شكري وزير خارجه مصر حضور داشتند.


| شناسه مطلب: 51610




عربستان مصر



مطالب مرتبط

نظرات کاربران