اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴ اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴

اعلام آمار رسمی حجاج سومالی در موسم حج ۹۴

مسئولان سعودی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به حجاج پیش از عزیمت به سرزمین وحی، تعداد رسمی حجاج کشور آفریقایی سومالی در موسم حج سال آینده(حج ۹۴) را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از عكاظ، مسائل مربوط به حجاج كشور سومالي در موسم حج آينده در ديدار هياتي از امور حجاج اين كشور با مسئولان سعودي بررسي شد.
بر اساس اين گزارش، فيصل بن محمد نوح رئيس شوراي اداري موسسه مطوفان حجاج كشورهاي عربي تدابير و مسائل مربوط به حجاج سومالي در موسم حج آتي را بررسي كرد.
فيصل بن محمد نوح در ديدار با هياتي از دفتر امور حجاج سومالي به رياست شيخ عبدالقادر شيخ علي وزير اوقاف و امور ديني سومالي، خدماتي را كه اين موسسه در موسم حج آتي به حجاج سومالي ارائه خواهد كرد، بررسي كرد.
به گفته وي، خدمات رساني به حجاج در راستاي دستورات وزارت حج است كه بر ضرورت موفقيت موسم حج و بازگشت سالم حجاج به ميهنشان تاكيد كرده است.
در اين نشست همچنين نقاط مثبت و منفي موسم حج سال گذشته مورد بررسي قرار گرفت. فيصل بن نوح بر ضرورت اهتمام به مسير الكترونيك و مسائل مربوط به آن از جمله عقد قراردادهاي اسكان و حمل و نقل و مرتبط كردن خدمات ارائه شده به اسامي حجاج و همچنين اهميت اطلاع رساني به حجاج پيش از عزيمت آنها به سرزمين مقدس وحي و پايبندي به برنامه اعزام به جمرات و اعزام حجاج براي طواف در مسجدالحرام تاكيد كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران