۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات ۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات ۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات ۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات ۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات ۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات ۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات

۲۰ اسفند؛ دور جدید اعزام دانشگاهیان به عتبات

در این دوره بیش از ۳۵۰۰ نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد و روزانه ۳ کاروان اعزامی خواهیم داشت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز اعزام دانشجويان به عتبات عاليات(نجف،كربلا،كاظمين) از ۲۰ اسفند ماه خبر داد و گفت:يازدهمين مرحله اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۲۰ فروردين ماه سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.
وي تصريح كرد: در اين دوره ثبت نام در سايت انجام نخواهد شد و متقاضيان تشرف به عتبات عاليات جهت ثبت نام مي توانند به دفاتر ستاد در استان هاي سراسر كشور مراجعه كنند.
وي خاطر نشان كرد: هزينه عتبات دانشگاهيان بسته به دوري و نزديكي به مرز متفاوت است و بعد از قطعي شدن تاريخ هاي اعزام، قيمت نهايي به دفاتر ستاد اعلام خواهد شد.
زارع در خصوص ارائه تسهيلات به زائرين عتبات گفت: با انعقاد تفاهم نامه با بانك‌ تجارت براي دانشجويان وام قرض الحسنه يك ميليون توماني در نظر گرفته شده است كه به زائر اصلي و همسر فقط تعلق مي گيرد.
وي ادامه داد: در اين دوره بيش از ۳۵۰۰ نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد و روزانه ۳ كاروان اعزامي خواهيم داشت.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان گفت:تاريخ و نوع اعزام به صورت زميني يا هوايي از سوي سازمان حج و زيارت اعلام خواهد شد و دانشگاهيان در هتل هاي مجزا اسكان داده خواهند شد.همچنين برنامه هاي فرهنگي ويژه اي براي زائرين دانشجو در نظر گرفته شده است.
به گفته وي اساتيد،دانشجويان متاهل،دانشجويان دختر با يكي از محارم،پسران دانشجو و كارمندان دانشگاه ها مي توانند جهت ثبت نام و اعزام به عتبات عاليات اقدام نمايند.
گفتني است زائرين ۷ شب را در شهرهاي مقدس كشور عراق اقامت خواهند داشت و در اين مدت به زيارت اماكن مقدس شهرهاي نجف اشرف، كربلاي معلي و كاظمين خواهند پرداخت.
لازم به ذكر است دانشگاهيان از استان محل تحصيل خود به عتبات اعزام خواهند شد.
براي دريافت شماره تماس دفاتر ستاد در استان هاي سراسر كشور كليك كنيد.


| شناسه مطلب: 51633




دانشگاه عتبات



نظرات کاربران