اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر

اخبار کوتاه حج؛اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر

نمایشگاه مدافعان حرم حضرت زینب (س) در بیرجند،سرباز خاکی ولایت،«اقامه نماز؛ سرّ حج» شعار فرهنگی دانشگاهیان در سفر معنوی و اقتصاد مقاومتی در اندیشه دانش آموزان زایر از جمله عناوین اخبار کوتاه حج است.

**اقتصاد مقاومتي در انديشه دانش آموزان زاير به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، يكي از دانش اموزان كرماني هنگام عزيمت به عمره در پاسخ خبرنگاري كه از او پرسيد چي سوغاتي ميآاوري، پاسخ داد هيچي! براي اينكه به شكوفايي اقتصاد كشورم كمك كنم تصميم گرفتم سوغاتي‌ها را از داخل كشور خودمان تهيه كنم.
** كتاب‌هاي «عمره، فرصت‌ها و سنت‌ها»، «از دريا به دريا» و «از مي‌قات تا عرفات» از جمله كتاب‌هايي است كه دانشگاهيان عمره‌گزار با مطالعه آن به شناخت كاملي از بايد‌ها و نبايدهاي سفر معنوي به خانه خدا دست پيدا مي‌كنند.
«اقامه نماز؛ سرّ حج» شعار فرهنگي دانشگاهيان در سفر معنوي دانشجويان ايراني با اين شعار به عنوان سفيران فرهنگي انقلاب اسلامي و با تاكيد بر اهميت نماز به عنوان نماد فرهنگ غني شيعه، مروج ارزشهاي اسلام ناب محمدي ص در سفر به خانه خدا خواهند بود.
نخبگان علمي - فرهنگي - قرآني و هنري در اولويت عمره دانش آموزي قرار دارند كه براساس فراخواني انتخاب مي‌شوند. هدف از اعزام دانش‌آموزان به عمره آموزش شيوه زندگي اسلامي و تربيت ديني به قشر جوان جامعه است. دانش آموزان عمره گزار ۵ روز در مدينه منوره و ۵ روز در مكه معظمه به زيارت مي‌پردازند.
سرباز خاكي ولايت جانشين قرارگاه امام حسين (ع) در يادواره سردار شهيد سعيد قهاري با عنوان «سرباز خاكي ولايت» گفت شهيد قهاري در دوران دفاع مقدس حاضر نشد به مكه برود چون دفاع از كشور را واجب‌تر از سفر حج مي‌دانست.
سردار حسين همداني افزود: اين شهيد خاكي ولايت كه بعد از جنگ مشرف به حج شده بود، در مكه دائم در حال امر به معروف بود و به زائرين تاكيد مي‌كرد اگر در برائت از مشركين شركت نكنيد حج شما مقبول نيست. …
نمايشگاه مدافعان حرم حضرت زينب (س) در بيرجند دراين نمايشگاه بيش از ۲۰۰ عكس و پوس‌تر از حرم مطهر حضرت زينب (س) و شهداي مدافع حرم اين بانوي بزرگوار به نمايش گذاشته شده است.
پروفسور آلماني كه با حضور در مسجد جامع رجايي شهر كرج مسلمان شده است گفته از زمان دانشجويي با دانشجويان ايراني و مسلمان و اسلام آشنا شدم.
دگ‌تر آگورتمن تاكيد كرد براي اينكه مسلمان شود سه بار كل قرآن را مطالعه كرده و با جان و دل اسلام را پذيرفته. وي درباره انتخاب نام زيباي علي هم براي خود گفت چون همزمان با ولادت حضرت زينب (س) مسلمان شدم و پدر ايشان حضرت علي (ع) است، من اين نام جديد را براي خود انتخاب كردم.
۵۸ دانش آموز شيعه و اهل سنت در كاروان دانش آموزي سيستان و بلوچستان عازم عمره مفرده شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران