نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت

نوری المالکی، عملیات آزادسازی صلاح‌الدین را تبریک گفت

نخست‌وزیر سابق عراق آغاز عملیات ارتش و نیروهای مردمی با رمز «لبیک یا رسوال الله» برای آزادسازی مناطق مختلف استان صلاح الدین را تبریک گفت و تاکید کرد که باید میزان حملات علیه تروریست ها افزایش یابد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، نوري المالكي همزمان با آغاز عمليات (لبيك يا رسول الله) براي پاكسازي تكريت و ديگر شهرهاي استان صلاح الدين از چنگال عناصر تكفيري داعش گفت: « اين ماموريت بزرگ و جهادي براي دفاع از شرف كشور، عزت و كرامت انساني را تبريك مي‌گويم».
به گزارش پايگاه خبري «المسله»، معاون اول رئيس جمهور عراق افزود: «درگيري امروز بين تروريسم و اراده ملت و نيروهاي عراقي حافظ دستاوردهاي ملي و دموكراتيك است».
وي تاكيد كرد: «نبايد اجازه داد تروريست‌ها حتي در يك وجب از خاك عراق باقي بمانند زيرا ممكن نيست كشوري كه داراي تاريخ و تمدن بزرگ و مقدسات است، تسليم تكفيري‌ها شود».
المالكي در ادامه حمايت همه احزاب سياسي از نيروهاي مردمي و ارتش را خواستار شد و گفت: «شرايط امروز كشور تلاش‌هاي واحد و هماهنگي همه احزاب و حفاظت از جان شهروندان عراقي را مي‌طلبد تا پيروزي بر دشمنان محقق شود و تمام اراضي تحت اشغال از وجود لوث تروريست‌ها آزاد شود».
حيدر العبادي نخست وزير عراق شب گذشته ضمن حضور در شهر سامراء ساعت صفر عمليات آزادسازي استان صلاح الدين را اعلام كرد.
عمليات آزادسازي استان صلاح الدين از روز گذشته آغاز شده است و نيروهاي ارتش و مردمي به پيشروي‌هاي چشمگيري دست پيدا كرد‌ه‌اند.


| شناسه مطلب: 51645




عراق



نظرات کاربران