مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱) مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱)

مسیر کربلا تا نجف به روایت تصویر (۱)


همه ساله در ایام مختلف به ویژه اربعین، زایران و عشاق این مسیر را پیاده طی می‌کنند و موکب‌ها و خیمه‌های فراوانی در این مسیر برای پذیرایی از زوار و عاشقان امام حسین (ع) در این مسیر برپا شده است. که خود صحنه‌های بسیار زیبایی را در این مسیر خلق می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، مسافت كربلا تا بغداد و نجف ۸۰ و تا تهران ۹۸۰ كيلومتر است. اين شهر ۵۴۹/۴۰۲ نفر جمعيت دارد.
همه ساله در ايام مختلف به ويژه اربعين، زايران و عشاق اين مسير را پياده طي مي‌كنند و موكب‌ها و خيمه‌هاي فراواني در اين مسير براي پذيرايي از زوار و عاشقان امام حسين (ع) در اين مسير برپا شده است. كه خود صحنه‌هاي بسيار زيبايي را در اين مسير خلق مي‌كند.
مردمان مسير و قبايل و عشاير مختلف در اين مسيرها خيمه و چادر برپا كرده و با تمامي دارايي خود حتي به اندازه قرص ناني و يا با شستن پاي زائرين به مردم خدمت مي‌كنند و اين خدمت را براي خود افتخاري بزرگ مي‌دانند.


| شناسه مطلب: 51797




كربلا عتبات نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران