زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند

زایران با تعمیق دانش اسلامی شور معنوی را تثبیت کنند

باید سعی کنیم تا با عمق بخشیدن به دانش اسلامی خود این شور معنوی را در جایگاه مناسب خود قرار دهیم. این شور آنقدر است که جایگاه تشکیل یک تمدن اسلامی بزرگ را دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از مكه مكرمه، جلسه توجيهي تحويل سال نو با حضور تمامي مسؤولان و اعضاي بعثه مقام معظم رهبري و ستاد عمليات عمره در مكه مكرمه برگزار شد و برنامه جامع و دقيق براي بهره مندي زايران ايراني در ساعات تحويل سال به همه عوامل ابلاغ شد.
اين گزارش حاكي است، سحرخيز، مسؤول ستاد عمليات عمره در مكه مكرمه ابتدا ضمن بيان خير مقدم به حاضران گفت: براي آنكه برنامه ريزي دقيقي در اين موضوع داشته باشيم در چند موضوع برنامه ها دسته بندي شده است.
وي افزود: مسئله انتقال و رفت آمد زايران از هتل به حرم و بالعكس، راهنمايي زايران در حين تشرف به مسجدالحرام، چينش زايران، ايجاد آرامش براي زايران، تبليغات لابي هتل ها و برنامه ريزي كاروان هاي ورودي از مدينه منوره به مكه مكرمه و خروجي از مكه مكرمه به جده جهت بازگشت به ايران از جمله مسائل مهم در اين برنامه است.
بنا بر اين گزارش، در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمين عبد خدايي، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه به ايراد سخن پرداخت و گفت: بحمدالله شور و نشاطي كه در مردم ايران وجود دارد تمام عرصه هاي بين المللي را فراگرفته است كه يكي از اين موارد اربعين گذشته بود كه در آن عرصه وسيع برگزار شد و ديديد كه در عرصه بين الملل په تاثير عميقي گذاشت.
حجت الاسلام عبدخدايي با بيان اينكه ظرفيت نوروز نيز ار جمله ظرفيت هاي تاثيرگذار در كشور هست، اظهار كرد: در ساعات خاص تحويل سال، مردم عزيز ايران سعي دارند با تشرف به اماكن مقدسه روح معنوي را در وجود خود تثبيت كنند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه با تاكيد بر اينكه دوست و دشمن به اين ظرفيت بزرگ در ملت ايران اذعان دارند، عنوان كرد: بايد سعي كنيم تا با عمق بخشيدن به دانش اسلامي خود اين شور معنوي را در جايگاه مناسب خود قرار دهيم. اين شور آنقدر است كه جايگاه تشكيل يك تمدن اسلامي بزرگ را دارد و از اين رو است كه دشمن به دگرگون ساختن چهره اسلام دست زده است تا با نمايش گروهها و چهره‌هاي منحرف با نام اسلام، حق و باطل را مخلوط كند.
وي با بيان اينكه دشمن سعي دارد تا با استفاده از كمترين نكته بيشترين هجمه تبليغاتي را عليه اسلام انجام دهد، افزود: تلاش كنيم تا با توجيه مسؤولان و زايران در مكه مكرمه كاري كنيم كه بهانه به دست دشمنان ندهيم و به بهترين نحو از اين ايام بهره مند شويم.
اين گزارش حاكي است، در ادامه اين جلسه مسؤولان حمل و نقل و ديگر بخش ها به صورت جز به جز به بيان مطالب خود پرداختند.




نظرات کاربران