نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر

نخستین جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر

نخستین جلسه روحانیون و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات در سال 1394، از سوی بعثه مقام معظم رهبری در هتل جوهر محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، نخستين جلسه روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات، از سوي بعثه مقام معظم رهبري در هتل جوهر محل استقرار بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي برگزار شد.
براساس اين گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بهجتي (بازقندي) نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي در اين جلسه ضمن بيان برخي مباحث مهم اظهار داشت: روحانيون و مداحان كاروان‌ها به مباحث فرهنگي بيشتر اهميت دهند.
وي همچنين خواستار رعايت ايام فاطميه از سوي زايران ايراني شد و از مداحان و روحانيون كاروان‌ها به عنوان مسؤولان فرهنگي كاروان‌ها خواست كه نسبت به اين موضوع اهتمام ويژه‌اي داشته باشند. همچنين حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در اين جلسه به اهميت زيارت حضرت سيدالشهدا پرداخت و به برخي ويژگي‌ها زيارت حضرت اباعبدالله الحسين (عليه‌السلام) را بيان كرد.
در ادامه اين جلسه محمد عسكري، مسوول برگزاري موكب امام رضا (عليه‌السلام) از برگزاري هيئت عزاداري ايرانيان خبر داد و اظهار داشت: اين هيئت با نام «موكب امام رضا (عليه‌السلام) »روزهاي يكشنبه۲، دوشنبه، ۳ و سه شنبه ۴ فروردين ماه در كربلاي معلي برگزار مي‌شود.
وي افزود: ساعت حركت اين هيئت پس از نماز مغرب و عشاء از باب قبله حرم حضرت ابوالفضل العباس (عليه‌السلام) خواهد بود كه پس از عزاداري در بين الحرمين، هيئت وارد حرم سيدالشهدا (عليه‌السلام) خواهد شد و در حائر حسيني به عزاداري و سوگواري خواهند پرداخت




نظرات کاربران