گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا

گزارش تصویری از آماده سازی موکب امام رضا

زایران ایرانی در کربلا در قالب موکب امام رضا (ع) شب‌های ۲، ۳ و ۴ فروردین ماه ۱۳۹۴، حرکت خود را رأس پس از نماز مغرب و عشا از روبه روی قبله حرم عباس (علیه‌السلام) آغاز کرده و با عبور از بین الحرمین از باب الشهدا وارد حرم مطهر آن حضرت مشرف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، به مناسبت عزاداري شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله عليه)هيئت ايرانيان كربلا در قالب موكب امام رضا (ع) در كربلا معلي به عزاداري و سوگواري پرداختند.
زايران ايراني در كربلا در قالب موكب امام رضا (ع) شب‌هاي ۲، ۳ و ۴ فروردين ماه ۱۳۹۴، حركت خود را رأس پس از نماز مغرب و عشا از روبه روي قبله حرم عباس (عليه‌السلام) آغاز كرده و با عبور از بين الحرمين از باب الشهدا وارد حرم مطهر آن حضرت مشرف مي‌شوند.
امسال براي دومين بار است كه سيستم صوت اين موكب شامل سه عدد چرخ، حامل ۱۲ باند و ۱۲ بوق شيپوري به صورت حرفه اي آماده شده تا بر نظم و شكوه هرچه بيشتر دسته عزاري ايراني در كربلا كه جمعيت بيش از ۲۰ هزار نفر آن را همراهي مي‌كنند، افزوده شود.
براساس اين گزارش، آماده سازي اين موكب از ساعت‌ها قبل از مراسم آغاز مي‌شود كه افراد زيادي در برپايي اين موكب دست‌اندر كار هستند و به همين منظور گزارش تصويري از پشت صحنه اين موكب تقديم به شما مي‌شود.




نظرات کاربران