بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف

بازدید دانشجویان ایرانی از منزل امام در نجف

شماری از دانشجویان، نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی کشورمان با حضور در منزل امام خمینی (ره) در نجف اشرف از این مکان تاریخی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، شماري از دانشجويان، نخبگان و فرهيختگان دانشگاهي كشورمان با حضور در منزل امام خميني (ره) در نجف اشرف از اين مكان تاريخي بازديد كردند.
براساس اين گزاش، از ۲۷ اسفند ماه ۹۳ نجف اشرف ميزبان زايران دانشجويي و نخبگاني شده است، دومين گروه از اين قشر روزگذشته وارد نجف اشرف شدند.
اين گزارش حاكي است، به منظور ارتقا بخشي به مباحثي زيارتي، بعثه مقام معظم رهبري با هماهنگي به عمل آمده برخي برنامه‌هاي فرهنگي را براي اين قشر از زايران برگزار مي‌كند كه بازديد از منزل امام خميني از جمله اين برنامه‌ها به شمار مي‌آيد.
حجت الاسلام والمسلمين احمد احساني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف در حاشيه بازديد درباره شخصيت امام راحل گفت: در منظومه تمامي قدرت‌هاي جهان، ساده زيستي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي تبلور يافته است.
وي افزود: از فضاي اين خانه كوچك پيداست كه در كنار اين مرد بزرگ جهان مساعدت‌ها و همكاري‌هاي فداكارانه همسر مهربان ايشان كه با تمامي سختي هاس فراوان در اين بيت محقر لحظه اي از وظيفه خود و از حمايت اين سيد والا مقام دست نكشيدند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اظهار داشت: همسر امام در تمام اين مدت با توجه به جايگاه ويژه و پراهميت شوهر گرامي شان لحظه اي از ساده زيستي وقناعت جدا نشدند و همواره معينه اي شجاع كنار آن ابر مرد تاريخ ايستادند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران