تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر

تقدیر از حافظ قرآن کریم در کربلا+تصویر

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بهجتی (بازقندی) نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی از خانم مریم اسماعیلی، حافظ قرآن کریم تجلیل و تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بهجتي (بازقندي) نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي از خانم مريم اسماعيلي، حافظ قرآن كريم تجليل و تقدير كرد.
در اين جلسه كه پدر و مادر اين حافظ قران حضور داشتند، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي خطاب به آن‌ها اظهار داشت: تربيت فرزند صالح از مهم‌ترين ميراث‌هاي ماندگار است كه براي انسان به عنوان باقيات و صالحات مي‌ماند.
وي افزود: اين افتخار بزرگي است كه شما چنين فرزندي را در راه قرآن تربيت كرده‌ايد و بايد قدر اين نعمت بزرگ را بدانيد، زيرا فرزند صالح از سرمايه‌هاي بزرگ مادي و معنوي، هر پدر و مادري به شمار مي‌آيد.
حجت‌الاسلام والمسلمين بهجتي همچنين با تجليل از اين حافظ قران كريم گفت: خوشبختانه امروز شما همت كرده‌ايد و در راه قرآن گام برداشته ايد و اين كار بسيار ارزشي و ماندگار در زندگي دنيوي و اخروي شما ثبت خواهد شد.
وي حفظ قرآن كريم را بسيار مهم برشمرد و افزود: سعي كنيد افزون بر اين كار ارزشي با مفاهيم قرآن بيشتر آشنا شويد و آن را در زندگي خود ساري و جاري كنيد.
در اين ديدار كه مداح كاروان نيز حضور داشت، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلا ضمن تجليل از فعاليت‌هاي فرهنگي اين مداح اظهار داشت»: به يقين بدانيد كه كار مداحان بسيار ارزشمند و مهم است و اينكه زايران از كار شما رضايت داشته باشند براي شما ماندگار خواهد بود و به عنوان يك اثر معنوي براي خود هيده خواهيد برد.
مريم اسماعيلي، حافظ ۸ جزء قرآن كريم است كه كار حفظ را از سال گذشته آغاز كرده و هم‌اكنون در كلاس هشتم تحصل مي‌كند و ۱۳ سال سن دارد كه از استان گلستان، شهر رشت و مدرسه آذر بهينا به كربلاي معلي سفر كرده بود.


| شناسه مطلب: 52073




كربلا عتبات قرآن



نظرات کاربران