برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر

برگزاری جلسه روحانیون و مداحان در کربلا+تصاویر

جلسه روحانیون و مداحان کاروان‌های اعزامی به عتبات عالیات، صبح امروز ۴ فروردین ماه ۱۳۹۴ در کربلای معلی هتل جوهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جلسه روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات، صبح امروز ۴ فروردين ماه ۱۳۹۴ در كربلاي معلي هتل جوهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در اين جلسه ضمن بيان برخي احكام و مسائل شرعي مبتلا به از روحانيون و مداحان خواست كه در بيان احكام دقت داشته باشند.
وي افزود: بيان احكام در ميان زايران بسيار مهم است و متاسفانه گاهي برخي زايران به دليل ندانستن برخي احكام دچار مشكلاتي مي‌شوند كه اين رفتار شايسته يك كاروان نيست.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني تصريح كرد: بايد احكام مبتلا به زايران به صورت دقيق و مستند بيان شود، تا تاثير گذار باشد.
وي همچنين با بيان برخي نكات اخلاقي به مداحان و روحانيون كاروان‌ها پرداخت و گفت: اگر مباحث اخلاقي را در ميان زايران بيان مي‌كنيد خود نيز عامل آن باشيد تا تاثير درستي داشته باشد و گرنه صرف گفتند فايده‌اي نخواهد داشت.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، افزود: آنچه را كه ميان زايران تبليغ و ترويج مي‌كنيد خود نيز به آن باور داشته باشيد، زيرا سخنان شما زماني تاثير گزار است كه خودتان نيز به آن يقين داشته باشيد.




نظرات کاربران