دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی

دیدار نماینده بعثه‌ رهبری در نجف با استاد قرائتی

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مفسر قرآن کریم در سفری به کشور عراق به نجف اشرف مشرف شد و حرم امام علی (ع) را در این شهر زیارت کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، مفسر قرآن كريم در سفري به كشور عراق به نجف اشرف مشرف شد و حرم امام علي (ع) را در اين شهر زيارت كرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين قرائتي، روز گذشته با نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف ديدار و درباره مسائل فرهنگي زايران كشورمان بحث و تبادل نظر كرد.
حجت‌الاسلام احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف در اين ديدار گزارشي از فعاليت‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در نجف ارائه كرد.
وي افزود: فعاليتهاي فرهنگي متنوعي از جمله جلسات براي روحانيون ومداحان كاروانها، جلسات و ديدارهاي دانشجويي جلسات وديدارهاي دانش آموزي بازديد از بيت امام خميني (ره) بازديد از كتابخانه ها توسط نجبگان ودانشجويان در نجف اشرف داريم.
حجت‌الاسلام احساني، ادامه داد نمايندگي بعثه در نجف اشرف تلاش مي‌كند تا به گونه‌اي برنامه‌ريزي كند تا زايران كشورمان در اين مدت از اين سفر معنوي استفاده بهينه‌اي ببرند.
شايان ذكر است، در اين ديدار نماينده سازمان حج وزيارت و شركت خدماتي و زيارت شمسا نيز حضور داشتند.


| شناسه مطلب: 52087




عتبات نجف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران