توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی

توصیه استاد قرائتی به زایران حرم علوی

وی به روحانیون ومداحان سفارش کرد، در حرم امیرمومنان زیارت غدیر را بخوانند و ادامه داد: در این زیارت دنیای از معارف الهی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، استاد و مفسر قرآن كريم، در جلسه روحانيون و مداحان كاروانها در نجف اشرف سخنراني كرد.
وي با اشاره به اينكه در زمان حضور حضرت رسول الله(ص) بر دخترش حضرت زهرا(سلام‌الله عليها) مصيبت‌ها زياد وارد شد، اظهار داشت: با وجود اينكه پيامبر اكرم(ص) درخصوص حضرت زهرا(سلام‌الله عليها) سفارش فراواني كرده بود؛ اما پس از رحلت آن حضرت اين سفارش‌ها همگي به فراموشي سپرده شد.
وي به روحانيون ومداحان سفارش كرد، در حرم اميرمومنان زيارت غدير را بخوانند و ادامه داد: در اين زيارت دنياي از معارف الهي وجود دارد.
حجت‌الاسلام قرائتي اظهار داشت: قرآن را سرلوحه همه كارهايتان بدانيد با مطالعه يك دوره تفسير قران در منابر و سخنراني‌ها از قران استفاده نماييدچرا كه با استناد به قران روضه‌هاي با رونق خواهيد داشت.
ويدر ادامه گفت: نهج البلاغه بايد بعنوان يك درس حوزوي مطرح شود.


| شناسه مطلب: 52091




نمايندگي عتبات نجف



نظرات کاربران