استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد

استاد قرائتی با نماینده بعثه‌ رهبری در عراق دیدار کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، استاد و مفسر قرآن کریم، روز گذشته با حضور در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی با حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی روحانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، استاد و مفسر قرآن كريم، روز گذشته با حضور در بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي با حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني ديدار و گفت‌وگو كرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين ديدار گزارشي از برنامه‌هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق ارائه كرد و اظهار داشت: خوشبختانه برنامه‌هاي مختلفي را در حرم ائمه اطهار عليهم‌السلام در كربلاي معلي، كاظمين و نجف اشرف براي زايران عزيز برگزار مي‌كنيم.
وي با اشاره به استقبال بسيار خوب زايران ايراني از برنامه‌هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي گفت: در حال حاضر صبح‌ها بعد نماز برنامه سخنراني و زيارت عاشورا در حرم امام حسين (عليه‌السلام) با همكاري عتبه حسيني برگزار مي‌شود و شب‌ها هم پس از نماز عشاء برنامه عزاداري و سخنراني را در حرم حضرت عباس (عليه‌السلام) برپا مي‌كنيم.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، تصريح كرد: همچنين هر روز عصرها از ساعت ۱۶ برنامه روايتگري واقعه عاشورا را در خيمه‌گاه حسيني براي زايران برگزار مي‌كنيم كه اين برنامه نيز مورد استقبال بسيار خوبي زايران قرار گرفته است.
وي ادامه داد: در كاظمين نيز در حرم امامين جوادين براي زايران برنامه‌هاي مختلف فرهنگي در نظر گرفته شده است كه حجت‌الاسلام غيور، مديريت اين برنامه‌ها را برعهده دارد و در نجف اشرف نيز حجت‌الاسلام احساني برنامه‌هاي فرهنگي را براي زايران در صحن حضرت زهرا (سلام‌الله عليها) و در جوار حرم اميرمومنان علي (عليه‌السلام) برگزار مي‌كنند.
حجت‌الاسلام نجفي‌روحاني، همچنين برگزاري جلسات روحانيون و مداحان كاروان‌ها را از ديگر برنامه‌هاي بعثه مقام معظم رهبري برشمرد و گفت: اين برنامه ۴ روز در هفته در شهرهاي نجف اشرف و كربلاي معلي برگزار مي‌شود.
شايان ذكر است، حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، هفته گذشته به عراق سفر كرد كه در روز نخست به شهر كاظمين و نجف اشرف رفت و روز گذشته به كربلاي معلي جهت زيارت حرم امام حسين (عليه‌السلام) سفر كرد.




نظرات کاربران