هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر

هم‌اندیشی دانشگاهیان ایرانی در کربلا+تصاویر

جلسه هم‌اندیشی دانشجویان و استادان دانشگاه‌های ایران، روز گذشته ۵ فروردین ماه در هتل الجوهره محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جلسه هم‌انديشي دانشجويان و استادان دانشگاه‌هاي ايران، روز گذشته ۵ فروردين ماه در هتل الجوهره محل استقرار بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي برگزار شد.
در اين جلسه كه حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بهجتي (بازقندي) نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي حضور داشت، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدصدرالدين شريعتي، رييس سابق دانشگاه علامه سخنراني كرد و حضور دانشجويان را در اين سرزمين بسيار مهم برشمرد.
وي ضمن تجليل از اعزام دانشگاهيان به عتبات اين سفر را بسيار معنوي دانست و اظهار داشت: خوشبختانه با آغاز اين حركت ارزشمند شاهد رشد معنوي خوبي در ميان دانشجويان هستيم.
حجت‌الاسلام والمسلمين شريعتي در بخش ديگري از سخنان خود زيارت حرم حضرت اباعبدالله الحسين (عليه‌السلام) و ائمه اطهار در عتبات را براي دانشجويان بسيار فرصت خوبي دانست و افزود: از اين فرصت معنوي به خوبي بهره بگيريد.
وي قرآن و اهل بيت عليهم‌السلام را دو گوهر گرانبها خواند كه هرگز از هم جدا نمي‌شوند و از دانشگاهيان خواست براي رهايي از قيد و بند دنيا تنها به اين دو تمسك بجويند.
وي ولايتمداري و پيرو ولايت را تنها راه نجات بشريت دانست و افزود: اگر مي خواهيم در دنيا و آخرت سربلند باشيم بايد پيروان راستين براي حركت در ولايتمداري باشيم.





نظرات کاربران