این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد

این خانه کوچک در نجف معادلات سیاسی جهان را تغییر داد

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف در جمع شماری از دانشگاهیان که از منزل امام خمینی (ره) در نجف بازدید می‌کردند، اظهار داشت: این خانه کوچک امام خمینی (ره)، خاطرات زیادی را در خود جای داده است و رهبر کبیر انقلاب اسلامی از همین خانه توانست تمام معادلات سیاسی را دگرگون کند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، شماري از استادان و دانشجويان دانشگاه‌هاي استان‌‌هاي لرستان، مازندران و اصفهان، روز گذشته ۷ فروردين ماه ۱۳۹۴ از بيت حضرت امام خميني (ره) در شهر نجف اشرف بازديد كردند.
براساس اين گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمين احمد احساني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف، در حاشيه اين برنامه‌ها به بيان برخي خاطرات و مباحث تاريخي انقلاب اسلامي پرداخت.
وي ضمن تجليل از تلاش‌هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي در پيروزي نظام جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: امروز به بركت خون شهيدان و تلاش‌هاي مجاهدان و عارفانه حضرت امام خميني (ره) نام ايران و اسلام در جهان مي‌درخشد و بايد قدردان چنين موقيعتي بود.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف، از دانشجويان ايراني خواست اين خانه تاريخي را نگاه كاملا دقيق به آن داشته باشند و در ادامه افزود: به اين خانه كوچك بنگريد كه چگونه مردي خداي توانست جهان را دگرگون و نام اسلام را در ميان ملل مطرح كند.
وي همچنين از دختران دانشجو حاضر در اين جلسه خواست، زندگي بي‌آلايش امام خميني (ره) از نزديك ببينند و اين سادگي را سرمشق زندگي خود قرار بدهند.
حجت‌الاسلام والمسلمين احساني تصريح كرد: اين خانه كوچك امام خميني (ره)، خاطرات زيادي را در خود جاي داده است و رهبر كبير انقلاب اسلامي از همين خانه توانست تمام معادلات سياسي را دگرگون كند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران