طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است

طهارت درونی برتر از طهارت بیرونی و ظاهری است

جلسه هماهنگی کارکنان بعثه و تواصی به حق در بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، جلسه هماهنگي كاركنان بعثه و تواصي به حق در بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين نجفي، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، با اشاره به اينكه طهارت دروني برتر از طهارت بيروني و ظاهري است، اظهار داشت: اخلاص در همه كارها به ويژه فعاليت در عتبات ضروري است.
وي افزود: شايسته است از زحمات و تلاش‌هاي بي شائبه و مخلصانه همه دوستان و همكاران ارجمند در برگزاري مراسم تحويل سال در شهر نجف و كربلا و همچنين مراسم ايام فاطميه در صحن فاطمه الزهرا (س) و در حرم اميرالمومنين (ع) به مدت ۱۰ شب كه با اطلاع‌رساني شايسته از طريق رسانه ملي با حضور بي‌نظير زائران حرم علوي همراه بود، تقدير و تشكر نمايم.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني تصريح كرد: بحمدالله اين مراسم با حضور بسيار خوب زائران و به نحو احسن برگزار گرديد و البته برنامه‌هاي زنده تلويزيوني كه در شب و شام شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س) از شبكه‌هاي متعدد رسانه ملي پخش شد و همچنين مراسم دعاي كميل و دعاي ندبه كه به صورت زنده از شبكه‌هاي سه و اول سيما برگزار گرديد، با تاثير بسيار خوبي همراه بود.
وي گفت: ملاك ارزيابي عملكرد كاركنان بعثه مقام معظم رهبري، ميزان رضايتمندي زايران از خدمات و برنامه‌هاي فرهنگي بعثه است و مي‌بايست همه تلاش خود را براي افزايش رضايتمندي زايران به كار بنديم.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي در ادامه گفت: با توجه به حضور چشمگير بانوان زاير در عتبات عاليات حضور مبلغه‌ها در خصوص پاسخگويي سوالات شرعي بانوان از اهميت بالايي برخوردار است كه مي‌بايست در اين خصوص اهتمام جدي و شايسته اي داشته باشيم.
لزوم حضور منظم در جلسات و مراسم‌هاي حرمين شريفين و ارائه مطالب مستند و مورد نياز مخاطب از سوي روحانيون و مداحان، لزوم بالا بردن سطح معلومات و آگاهي مداحان از روضه‌هاي صحيح و همچنين بر ضرورت مقتل شناسي از جمله موضوعات مورد تاكيد در اين جلسه بود.
در انتهاي اين جلسه همكاران گزارشي از عملكرد خود در مراسم ايام فاطميه و تحويل سال ارائه كرد.




نظرات کاربران