پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر

پشت صحنه خیمه‌ عزاداری حضرت زهرا در نجف تصاویر

مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات به مدت ده شب در نجف اشرف برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، مراسم عزاداري و سوگواري شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله عليها) از سوي بعثه مقام معظم رهبري و با همكاري ستاد بازسازي عتبات عاليات به مدت ده شب در نجف اشرف برگزار شد.
اين مراسم كه در صحن جديدالاحداث حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله عليها) و جوار حرم علوي با حضور گسترده زايران ايراني برگزار مي‌شد، بسيار با عظمت بود كه برگزاري اين مراسم به همت شماري از جوانان عاشق اهل بيت عليهم السلام در پشت صحنه تدارك ديده شده بود.
شاهد برگزاري اين مراسم معنوي در ايران اسلامي براي بسياري افراد كاري آسان بود، اما چنين برنامه معنوي و تاثير گذار آن هم در يك كشور ديگر بسيار كار را سخت مي‌كرد، زيرا ناآشنا بودن به زبان عربي و كمبود برخي امكانات و نقل و انتقال هيئت عزاداري به شهر نجف، سختي‌هاي بسياري را به همراه داشت.
اين مراسم كه از ۲۸ اسفند ماه ۹۳ تا ۸ فروردين ماه ۹۴ به مدت ده شب در جوار حرم علوي برگزار شد، كاري بود كه بيش از ۱۰ جوان بسيجي و حزب‌اللهي به صورت شبانه‌روزي و عاشقانه براي حضرت زهرا (سلام‌الله عليها) آن را تدارك ديده بودند.
اين جوانان شب‌ها تا دير وقت در همين خيمه گاه به فعاليت مي‌پرداختند و روزها نيز قبل از اذان صبح دوباره كار خود را آغاز مي‌كردند.
در ادامه شما تصاوير از جمع آوري خيمه‌گاه عزاداري حضرت زهرا (سلام‌الله عليها) در نجف اشرف مشاهده مي‌كنيد كه در همين مكان مقدس به مدت ده شب برنامه عزاداري هر روز صبح‌ها و شب‌ها برنامه‌هاي سخنراني و سينه‌زني برگزار مي‌شد.




نظرات کاربران