واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت

واژگونی اتوبوس در کاظمین ۲۴ مصدوم بر جا گذاشت


نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در عراق ضمن اشاره به واژگونی اتوبوس حامل زایران خراسان جنوبی در محدوده کاظمین، گفت: اغلب این مصدومان به صورت سرپایی در حال درمان هستند.

نماينده مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عراق گفت: در حادثه واژگوني اتوبوس زائران ايراني در كاظمين ۲۴ زاير دچار حادثه شدند.
دكتر رضايي گفت: حوالي ساعت ۶: ۴۵ صبح اتوبوس حامل زايران ايراني بعد از خروج از كاظمين به علت لغزندگي زمين واژگون و ۲۴ نفر از زائران مجروح شدند.
نماينده مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عراق ادامه داد: ۱۷ نفر از اين مجروحان به بيمارستان كاظمين و ۶ نفر نيز به بيمارستان يرموك بغداد برده شدند كه در حال حاضر ۱۵ نفر از آنان مرخص شده‌اند اما حال ۳ نفر از مصدومان وخيم است كه در بيمارستان بستري خواهند شد.
در همين راستا محسن نظافتي مديركل عتبات عاليات گفت: اين اتوبوس حامل زائران ايراني از استان خراسان جنوبي بوده است. وي افزود: همكاران دفتر نمايندگي سازمان در عراق و ستاد عمليات شمسا و مركز پزشكي حج و زيارت با حضور در محل حادثه پيگير امور درماني زائرين مصدوم شدند
به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين سيدعلي غيور باغباني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين به همراه مسؤولان سازمان حج وزيارت و شركت خدماتي و زيارتي شمسا، از مجروحان حادثه روز گذشته زايران ايراني در شهر كاظمين عيادت كرد.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كاظمين با حضور در بيمارستان از حادثه ديدگان و مجروحان ايراني عيادت و سلامتي كامل آن‌ها را از خداوند مسئلت كرد.


| شناسه مطلب: 52151




حوادث عتبات كاظمين



نظرات کاربران