مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت

مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته‌‌ای که گذشت

دستور تعلیق عمره مفرده از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد، موضعگیری شدید نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت، تاکید بر حفظ انسجام و حدت در عراق، انتقال پرونده متهمان متعرض به دو نوجوان ایرانی، تشریح جزئیات همایش آموزشی ـ توجیهی مسؤولان فرهنگی عمره و اعلام جزئیات جزئیات همایش روحانیون، معین و معینه‌های حج از مهم‌ترین اخبار حج وزیارت در هفته گذشته به شمار می‌آید.

جزئيات همايش روحانيون، معين و معينه‌هاي حج اعلام شد مدير جذب و سازماندهي معاونت فرهنگي بعثه‌‌ مقام معظم رهبري، جزئيات همايش روحانيون، معين و معينه‌هاي حج ۱۳۹۴ را اعلام كرد و اظهار داشت: در اين همايش حجت‌الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، سرپرست حجاج ايراني و مهندس سعيد اوحدي، رييس سازمان حج وزيارت سخنراني مي كنند.
همايش آموزشي توجيهي مسؤولان فرهنگي عمره برگزار مي‌شود مديريت آموزش معاونت فرهنگي بعثهِ مقام معظم رهبري، همايش مسؤولان فرهنگي عمره مفرده را به مدت دو روز با حضور ۱۳۰ نفر از كارشناسان فرهنگي از سراسر كشور در شهر مقدس قم برگزار مي‌كند. انسجام و وحدت مهمترين مسئله جهان اسلام است نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق با بيان اينكه دشمنان از راه تفرقه بين امت اسلام مي خواهند اقتدار و عظمت مسلمانان را از بين ببرند، انسجام و وحدت را مهم ترين مسئله جهان اسلام خواند.
انتقال پرونده متهمان تعرض به دو نوجوان ايراني به دادستاني رسانه‌هاي سعودي از ارجاع پرونده دو مامور خاطي سعودي كه درصدد تعرض به دو نوجوان عمره گزار ايراني در فرودگاه جده‌ بودند، به هيات بازپرسي و دادستاني كل سعودي خبر دادند.
برخي رسانه‌ها به راحتي حرمت مي‌شكنند/ خبر تجاوز به دو نوجوان ايراني دروغ است سرپرست حجاج ايراني با ابراز تأسف از حادثه فرودگاه جده، از شيطنت برخي افراد، سايت‌ها و رسانه‌ها در تحريف اين جريان، گلايه كرد و با بيان اينكه خبر تجاوز به دو نوجوان ايراني دروغ است، گفت: برخي اشخاص، سايت‌ها و رسانه‌ها به راحتي حرمت مردم را مي‌شكنند.
سفر به سامرا و اعزام از قصرشيرين در دستوركار سازمان حج رييس سازمان حج و زيارت از اعزام ۱۴۰ هزار زائر ايراني در ايام عيد نوروز به عتبات خبر داد و گفت: سفر به سامرا و اعزام زائران از مرز قصر شيرين در دستور كار اين سازمان است.
دو انتصاب جديد در بعثه‌ مقام معظم رهبري براساس احكام جداگانه اي از سوي نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت، رابطان دفتر نمايندگي بعثه‌ مقام معظم رهبري در استان سيستان و بلوچستان و استان لرستان منصوب شدند.
آموزش‌هاي مجازي زايران تمتع از نيمه ارديبهشت آغاز مي‌شود مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه‌ مقام معظم رهبري از آغاز آموزش‌هاي مجازي زايران حج تمتع از نيمه ارديبهشت ماه خبر داد و اعلام كرد: اين دوره‌ها در قالب بسته‌هاي الكترونيكي، كلاس‌هاي آنلاين، تالار گفت‌وگو و سامانه پاسخگويي آغاز مي‌شود.
عمره مفرده رسما تعليق شد وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد:پس از مطالعات و بررسي‌هاي انجام شده از امروز ۲۴ فروردين به سازمان حج دستور داده شد تا زماني كه اين افراد مجرم (متجاوزان به دو نوجوان ايراني در فرودگاه جده) محاكمه بشوند و مورد مجازات قرار بگيرند، فعلا عمره متوقف مي‌شود و پروازهاي ايران تعليق خواهد شد.
پنج درس مهم زندگي براي زايران در سفر به عتبات نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق، پنج درس مهم زندگي را براي زايران عتبات عاليات با استفاده از زندگي علوي و فاطمي بيان كرد.
فرودگاه جديد مدينه با ظرفيت ۸ ميليون مسافر در سال راه اندازي شد رسانه‌هاي سعودي از افتتاح فرودگاه بين المللي جديد مدينه منوره خبر دادند و اعلام كردند: سالن‌هاي جديد فرودگاه محمد بن عبدالعزيز‌ براي استقبال هشت ميليون مسافر در سال آماده است و در مرحله دوم، ظرفيت فرودگاه مدينه منوره به ۱۲ ميليون مسافر در سال افزايش خواهد يافت.
تلاش ما در دوره جديد تقويت روابط بين ايران و عراق است متولي جديد آستان مقدس علوي با اشاره به اشتراكات دو ملت ايران و عراق گفت: تلا ش ما اينست كه در دوره جديد روابط في مابين دو ملت، رو به جلو و گسترده‌تر باشد




نظرات کاربران