در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند

در هفته گذشته ۳۵۵کاروان وارد کربلای معلی شدند

در هفته گذشته بیش از ۱۲ هزار زائر ایرانی در قالب کاروان‌های سازمان حج و زیارت برای زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، ۳۵۵ كاروان از ۱۹ تا ۲۶ فروردين ماه با ثبت نام در كاروان‌هاي حج و زيارت براي زيارت عتبات عاليات سفر كرده اند.
از اين تعداد، ۲۱۱ كاروان مرز هوايي را براي سفر انتخاب كرده اند، و ۱۴۴ كاروان ديگر مسير زميني را براي اين سفر انتخاب كرده اند.
تعداد كاروان هايي كه از فرودگاه‌هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران به شهر نجف وارد شده اند، ۱۱۸ كاروان است و ۹۳ كاروان هوايي ديگر مقصدشان فرودگاه بين المللي بغداد بوده است.
با كاهش قيمت سفر به عتبات عاليات نسبت به نوروز تعداد كاروان‌هاي اعزامي به حالت عادي كاهش يافته است و از ۱۰۱ كاروان در ايام نوروز به حدود متوسط ۵۰ كاروان در روز رسيده است.
گفتني است كه فقط دو كاروان روز ۲۵ فروردين به صورت ۴ روزه به عتبات عاليات براي زيارت امامين جوادين (عليه‌السلام) زيارت كربلا و نجف سفر كرده اند و بقيه كاروان‌ها ۳ شب در نجف اشرف، ۳ شب در كربلا و يك شب در كاظمين اقامت دارند.




نظرات کاربران