پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه

پایان زودتر از موعد عملیات مرکز پزشکی هلال احمر در مکه و مدینه

معاون عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پایان زودتر از موعد عملیات ارایه خدمات این مرکز در مکه و مدینه به دلیل تعلیق حج عمره از سوی ایران تا زمان تعیین تکلیف موضوع خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از ايسنا، دكتر عادل مقصودي، معاون عمره مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر در اين باره گفت: طبق برنامه از پيش تعيين شده، آخرين گروه زائران كه از ايران عازم مدينه شده‌اند، امشب راهي مكه خواهند شد. بر اين اساس كليه همكاران مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر امشب مدينه را تخليه مي‌كنند و جهت بازگشت به ايران راهي مكه خواهند شد.
وي در اين باره افزود: قاعدتا زائراني كه امشب وارد مكه مي‌شوند، پنج روز نيز در مكه حضور خواهند داشت. بر اين اساس تا حدود شش روز آينده همكاران مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در مكه خدمات لازم را به زائران ارايه داده و پس از آن مطب‌ها و درب بيمارستان‌ها قفل و ارايه خدمات‌شان تعطيل شده و به تدريج به كشور بازمي‌گردند.
به گفته وي، اولين گروه پزشكان مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر در عربستان امشب به كشور بازمي‌گردند.
مقصودي ادامه داد: تمام اقدامات همانند آخر عمره هر سال انجام خواهد شد. با اين تفاوت كه امسال به دليل تعليق سفر عمره، كمي زودتر اين اقدامات صورت مي‌گيرد؛ مگر آنكه تا زمان باقي مانده از بازگشت آخرين گروه زائران ايراني به كشور، اتفاق خاصي بيفتد كه در اين صورت نيز تصميم‌هاي لازم اتخاذ خواهد شد.
وي گفت: همكاران ما در مركز پزشكي حج و زيارت كه به صورت ثابت در مكه و مدينه مستقرند، ۱۰۰ نفر هستند و از امشب به تدريج به كشور بازمي‌گردند.


| شناسه مطلب: 52448




سلامت هيئت پزشكي



نظرات کاربران