سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات

سه نکته مهم مدیریت اخلاقی در کاروان‌های عتبات

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، بر سه نکته اخلاق مدیریتی تاکید کرد و گفت: اخلاق خوب و برخورد نیکو با زائرین بهترین قوه جاذبه است که اثر آن بیش از همه کارها تا سالیان سال باقی می‌ماند و برای دیگر زائران بازگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جلسه هماهنگي روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات با بيان اينكه خداوند پيامبرش را در مقام مدح و تمجيد با تاكيدات فراوان به صفت اخلاق خوب و خلق عظيم توصيف كرده است، اظهار داشت: دومين نكته حائز اهميت آن است كه انسان خود را از مواضع تهمت دور بداردو آنچه سبب مي‌شود زائران به انسان بدگمان شده و سوء ظن پيدا كنند خودداري نمايند.
وي ادامه داد: ريشه همه سوءظن‌ها يا مربوط به زبان و گفتار است و يا مربوط به ماديات و يا مرتبط به مسائل جنسي است، كه در حديثي از حضرت (عليه‌السلام) به عنوان «لق لق»، «قب قب»، و «ذب ذب» بيان فرموده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در بيان سومين نكته مديريتي تصريح كرد: بايد با زائران با زبان خودشان با بياني رسا و اسان و مختصر به گونه اي كه موجب خستگي و آزردگي آنها نشود، سخن گفت.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، ادامه داد: بايد سخنان را به گونه اي بيان كرد كه شيريني و حلاوت آن براي زائرين به يادگار بماند.
وي رضايت زائرين از شيوه و مدت زمان و محتواي جلسات و نيز معتبر بودن مطالب و كاربدي و مورد نياز بودن آنها براي زائرين و در نظر گرفتن مقتضاي زمان و مكان را مهم ارزيابي كرد و افزود: در اين سفر بايد زائرين با خاطرات شيرين و به ياد ماندني به وطن خويش بازگردند و انسان را به نيكي ياد كنند.


| شناسه مطلب: 52460




عتبات نجفي روحاني



نظرات کاربران