پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب

پیام آیت‌الله صافی به مناسبت حلول ماه رجب

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی در پیامی به مناسبت حلول ماه رجب گفت: هرگز، هرگز، نمی‌توان برای قرب به خداوند و رسیدن به مقام والای انسانیت، ارزشی مادی معیّن کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، آيت‌الله صافي‌گلپايگاني در پيامي به مناسبت حلول ماه رجب گفت: هرگز، هرگز، نمي‌توان براي قرب به خداوند و رسيدن به مقام والاي انسانيت، ارزشي مادي معيّن كرد.
در پيام اين مرجع تقليد آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحيم
سلام بر ماه رجب، سلام بر رجبيون، سلام و تحيّات بر روزه‌داران، و غفران و رحمت الهي بر اعتكاف كنندگان، سلام بر شما عزيزاني كه نداي «أين الرجبيون» را لبّيك گفته، و بر سر سفرهٔ رحمت خداوند متعال نشسته و از نعمت‌هاي بيكران آن، بهره‌مند مي‌شويد. بر خود بباليد، و به اين سعادت بزرگ افتخار نماييد و شكر خداي منّان را به جا آوريد.
كدام لذّت دنيايي را مي‌توان با اين لذات حالات خوش معنوي مقايسه نمود؟ كجايند آنان كه به فكر عيش و نوش مادي و تفريح‌هاي غير سالم همراه با گناه و لذات زودگذر دنيا هستند؟ اين الملوك واين ابناء الملوك؟ آيا مي‌توان براي قرب به خداوند و رسيدن به مقام والاي انسانيت، ارزشي مادي معيّن نمود؟ هرگز، هرگز؛ اينجاست كه بايد آيهٔ شريفهٔ قرآن را با توجه و تدبّر تلاوت نمود:
يا اي‌ها الذين امنوا استجيبوا لله و للرسول اذا دعاكم لما يحييكم؛‌اي كساني كه به خدا و پيامبر، ايمان آورده‌ايد، به خداوند و پيامبر او پاسخ بگوييد، آنگاه كه شما را مي‌خوانند تا حيات و زندگي واقعي به شما هديه كنند.
آري! اين است حيات حقيقي و اين است زندگي سرشار از معنويت و روح پاك و تهذيب نفس و تقرّب به خداوند متعال.
خود را براي انجام وظايف و تكاليف الهي آماده مي‌كنيم و به پيامبر بزرگ رحمت، حضرت ختمي مرتبت صلي الله عليه و آله عرض مي‌كنيم: در اين دوره كه وجود نازنين و شريف دوازدهمين فرزند برومند شما، امام عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف در غيبت به سر مي‌برند، همهٔ ما بويژه جوانان و روزه‌داران با تمام وجود اعلام مي‌نماييم كه مانند يك سرباز فداكار و آماده، از احكام نوراني اسلام و معارف غني اهل بيت عليهم‌السلام حمايت نموده و وظيفهٔ خود مي‌دانيم امر به معروف و نهي از منكر را در ميان جامعهٔ خويش انجام داده و با بدعت‌ها و مطالب انحرافي از دين برخورد داشته و اين افتخار را تا ظهور موفور السّرور آن وليّ دوران و قطب عالم امكان براي خود محفوظ بداريم.
عزيزان! اين اوقات گران بها را غنيمت داشته و براي خود و ديگران و براي نجات ممالك اسلامي از دشمنان اسلام و پيروزي و سربلندي مسلمانان جهان، دعا كنيد و فرج حضرت بقية الله الاعظم عجل الله تعالي فرجه الشريف را از خداوند متعال مسئلت نماييد.
اللهم عجّل فرجه و قرّب زمانه واجعلنا من اعوانه و انصاره آمين رب العالمين»


| شناسه مطلب: 52486




مناسبت‌ها رجب



نظرات کاربران