زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است

زیرک حقیقی کسی است که به یاد آخرت است

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق، گفت: برخلاف آنچه که ناآگاهان زیرک را را مترادف افراد ناقلا، حقه باز و نقشه کش می‌دانند، پیامبر اعظم زیرک واقعی را کسی معرفی می‌کنند که به یاد سفر حقیقی خود باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، حجت‌الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جمع روحانيون و مداحان كاروان‌هاي اعزامي به عتبات عاليات با استناد به يك حديث معرفتي اظهار داشت: زيرك‌ترين انسان‌ها كسي است كه بتواند در اين عالم خود را بسازد و براي يك سفر ابدي خود را مهيا سازد.
وي با با توجه به شرايط امروز دو ملت ايران و عراق تاكيد كرد: اتحاد و انسجام بين اين دو ملت از هر جهت لازم و ضروري است و بايد توطئه‌هاي دشمنان كه درصدد تفرقه بين اين دو ملت همسايه و پيرو اهل بيت هستند را خنثي كنيم.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجر و پاداش‌هاي گوناگون براي زيارت امام حسين (عليه‌السلام) اظهار داشت: يكي از حكمت‌هاي اينكه فضايل مختلف براي اين زيارت بيان شده، اينست كه هر زائري به اندازه معرفت و ظرف وجودي اش از زيارت بهره مي‌برد.
وي در ادامه به بيان برخي مسايل شرعي مورد ابتلاي زائران پرداخت و سپس به پرسش هاي مداحان و روحانيون كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات پاسخ گفت.




نظرات کاربران