همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود

همایش بین‌المللی بانکداری اسلامی در مکه برگزار می شود

مدیر دانشگاه «أم القری» مکه مکرمه، از موافقت با برگزاری نخستین همایش بین‌المللی «بانکداری و امور مالی اسلامی؛ بهره‌وری وثبات مالی»، در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، بكري بن معتوق عساس، مدير دانشگاه «أم القري» مكه مكرمه، در اين باره گفت: اين همايش قرار است، شانزدهم تا هجدهم ارديبهشت‌ماه در محل اين دانشگاه در مكه برگزار شود.
وي افزود: در اين همايش مهم‌ترين و بارزترين شخصيت‌هاي علمي و بانكداري جهان به‌منظور بررسي آخرين دستاوردها و نتايج تحقيقات و پژوهش‌هاي نظري و كاربردي در زمينه بانكداري اسلامي حضور پيدا خواهند كرد.
عساس تأكيد كرد: اين همايش، منبر و جايگاهي براي بحث و تباد‌ل‌نظر سياستگذاران وشخصيت‌هاي دانشگاهي، پژوهشگران و انديشمندان حوزه بانكداري اسلامي به منظور بررسي مسائل مالي اسلامي در زمينه بهره‌وري و ثبات مالي از ديدگاه اقتصاد اسلامي به‌شمار مي‌رود.
وي افزود: در مقالات ارائه شده به اين همايش بر محورهاي اساسي اقتصادي، بانكداري، امور مالي و اداري تمركز شده است كه اين مقالات توسط مجموعه‌اي از صاحب‌نظران در حوزه بانكداري و اقتصاد اسلامي در عربستان و كشورهاي مختلف جهان مورد داوري و ارزيابي قرار مي‌گيرند.
در اين راستا، صالح بن علي العقلا، مدير دانشكده علوم اقتصادي و مالي اسلامي دانشگاه «أم القري» مكه بيان كرد: هدف اصلي برگزاري اين همايش بين‌المللي، تبيين نقش پويا و واقعي دانشگاه «أم القري» مكه مكرمه در زمينه اقتصاد و بانكداري اسلامي و خدمت به علما و پژوهشگران و دانشجويان در اين زمينه است.
وي در پايان عنوان كرد: در اين همايش علاوه بر بررسي مقالات علمي، كارگاه‌ها و دوره‌هاي آموزشي در حوزه‌هاي مختلف بانكداري، اقتصادي و مديريت مالي ويژه مديران عامل و كاركنان بانك‌ها برگزار خواهد شد.


| شناسه مطلب: 52513




همايش مكه



نظرات کاربران