هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد

هم اندیشی مدیران و روحانیون حج استان قم برگزار شد

نخستین جلسه مشترک مدیران و روحانیون کاروانهای حج تمتع ۹۴ استان قم با حضور حجت‌الاسلام‌و المسلمین نقدی نماینده بعثه‌ مقام معظم رهبری در قم و مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، نخستين جلسه مشترك مديران و روحانيون كاروانهاي حج تمتع ۹۴ استان قم با حضور مدير حج و زيارت استان و حجت‌الاسلام‌و المسلمين نقدي نماينده بعثه مقام معظم رهبري در قم برگزار شد.
اين جلسه در آستانه آغاز كلاس‌هاي آموزشي زايران حج به منظور تبادل تجربيات و هرچه پربار بودن و مفيد بودن جلسات آموزشي مطابق سرفصل‌هاي ابلاغي برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌و المسلمين نقدي در اين جلسه سياست‌هاي فرهنگي و آموزشي بعثه مقام معظم ر هبري را ابلاغ و بر اجراي دقيق آن تاكيد كرد.
وي با اشاره به توزيع اقلام فرهنگي در كاروانها از روحانيون كاروانها خواست نسبت به استفاده زايران از اقلام فرهنگي توليد شده نظارت دقيق كنند.
اكبر رضايي، مدير حج وزيارت قم نيز ضمن خوش آمدگويي به مديران و روحاينون كاروانها تاكيد كرد: رمز موفقيت در عمليات حج هماهنگي و همكاري مشترك روحانيون و مديران كاروانها است.
وي از روحانيون و مديران كاروان‌هاي حج تمتع در استان قم، خواست تا در طول عمليات حج با هماهنگي كامل يكديگر را در برگزاري حج همياري نمايند.
رضايي همچنين بر ايجاد روحيه نشاط در جلسات آموزشي و بهره گيري از وسايل كمك آموزشي و اموزش مناسك به صورت سمعي و بصري تاكيد كرد.
مدير حج و زيارت استان قم با توجه به فرارسيدن زمان پرداخت قسط دوم زايرين استان اظهار كرد: تمامي زايران حج تمتع امسال قسط اول خود را به طور كامل پرداخت كرده اند.
وي در ادامه افزود: تاكنون ۸۰ درصد زايران استان قسط دوم هزينه سفر خود را پرداخت كرده اند و از سايرين تقاضا داريم تا طي هفته آينده نسبت به پرداخت قسط دوم خود اقدام كنند.
رضايي به وجود ظرفيت خالي محدود در كاروان‌هاي حج تمتع استان اشاره كرد و تصريح كرد: در كاروان‌هاي حج ظرفيت خالي محدودي است كه بر اساس آن زايران داراي اسناد ثبت نامي تا تاريخ ۱۳۸۴/۱۲/۲۸ مي‌توانند براي اعزام به تمتع در اين كاروان‌ها ثبت‌نام كنند.
وي در پايان در خصوص بخشنامه‌هاي ابلاغي سازمان آدرس مسكن، برچسب گذرنامه‌ها، مابه التفاوت هزينه سفر و انتقال مطالب به زايران در جلسات آموزشي بر اساس برنامه‌هاي فرهنگي و سرفصل‌هاي آموزشي بعثه مقام معظم رهبري تاكيد كرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران