حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر

حضور موسسه مشعر در نمایشگاه کتاب به روایت تصویر

مؤسسه فرهنگی و هنری مشعر وابسته به حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های تاریخی، اعتقادی، مناسک، ادعیه و زیارت، آموزشی، مهدویت و شیعه شناسی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج، موسسه فرهنگي مشعر، ناشر برتر در حوزه حج وزيارت است كه با بيش از ۴۰۰ عنوان كتاب در حوزه‌هاي تاريخي، اعتقادي، مناسك، ادعيه و زيارت، آموزشي، مهدويت و شيعه شناسي در اين نمايشگاه حضوري فعال دارد.
همچنين در اين نمايشگاه بيش از ۱۰۰ عنوان كتاب به زبان‌هاي عربي، انگليسي، اردو و تركي استانبولي عرضه شده است.موسسه فرهنگي مشعر در اين نمايشگاه گنجينه نفيس و بي‌نظير از تصاوير مكه مكرمه، مدينه منوره، عتبات عاليات و سوريه را به نمايش گذاشته است.
موسسه فرهنگي هنري مشعر در راه اعتلاي خدمات فرهنگي در زمينه‌هاي پژوهشي، تحقيقي، چاپ و نشر هرگونه كتب، نشريه و بروشور و انجام تمامي امورات سمعي و بصري، توليد لوح‌هاي فشرده و فيلم‌هاي آموزشي و مولتي مديا در رابطه با موضوع حج و زيارت به طور مستقيم و غير مستقيم فعاليت كرده است كه در اين نمايشگاه تمامي اين منشورات به نمايش گذاشته شده است.
اين موسسه مجموعه اي است كه در طول چندين سال گذشته از تجربيات ارزنده اي برخوردار بوده و با وجود سابقه خود خدمات ارزشمندي در جهت نشر و توسعه فرهنگ حج و معارف ديني در ابعاد گوناگون فقهي، تاريخي، عرفاني، سياسي و اجنماعي آن وعتبات عاليات و اماكن متبركه سوريه و نيز بازكاوي و تجديد چاپ آثار پيشين بوجود آورده است و در راه خدمت به فرهنگ و آئين ديني و مذهبي عزم خود را جزم كرده، و هيچ هدفي را والاتر و مهمتراز كمك به اعتلاي فرهنگ ناب اسلامي نمي‌داند.
اين موسسه تاكنون به انتشار كتب قرآن و تفسير، آداب اخلاق، اسرار و معارف حج، احكام و مناسك، اعتقادات، آثار تاريخي، ادعيه و زيارات، سفرنامه‌ها و خاطرات، شعر و ادب، آلبوم مصوّر، نشريات امور داخلي حج و آثار متفرقه به زبان‌هاي رايج دنيا فعاليت داشته است.
شايان ذكر است، علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت و همچنين ديدن توليدات اين موسسه به نمايشگاه كتاب، واقع در مصلي امام خميني (ره) تهران، شبستان اصلي، سالن ۷، غرفه ۱۱ مراجعه كنند.
گفتني است، بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از ۱۶ تا ۲۶ ارديبهشت ماه در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.


| شناسه مطلب: 52859




مشعر نمايشگاه



نظرات کاربران