میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است

میزان مصرف روزانه آب زمزم‌‌ در حرمین شریفین چقدر است

یک رسانه سعودی از مصرف روزانه بیش از ۹۰۰ متر مکعب آب زمزم در حرمین شریفین خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه عكاظ نوشت: ميانگين مصرف روزانه آب زمزم در مسجدالحرام در خلال موسم عمره فعلي، ۷۳۹ متر مكعب است.
اين روزنامه افزود: بيش از يك ميليون و ۵۰۰ ليوان روزانه مصرف مي‌شود، سه هزار و ۲۴۹ كلمن آب هم در مسجدالحرام توزيع شده است.
همچنين روزانه، ۲۱۱ متر مكعب آب زمزم به مسجدالنبي (ص) ارسال مي‌شود.
پايان مرحله نخست قطار حرمين روزنامه عكاظ به نقل از منابع فني طرح قطار حرمين از پايان مرحله نخست اين طرح در منطقه مدينه منوره از ايستگاه كيلومتر ۲۵۵ تا ايستگاه كيلومتر ۴۴۷ در مسير اين طرح خبر داد.
اين روزنامه از وجود ۳۴ پل در منطقه مدينه منوره از جمله ۱۹پل در مسير قطار حرمين خبر داد.
اين خبر در حالي است كه برخي رسانه‌هاي سعودي از آماده نشدن قطار حرمين شريفين با وجود وعده‌ها و ادعاهاي مربوط به برنامه ريزي براي اتمام اين پروژه در موعد مقرر خبر داده بودند.




نظرات کاربران