هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد

هوای کربلا شدیدا غبارآلود شد

هوای کربلا امروز صبح به طور ناگهانی شدیدا غبار آلود شد.به قدری این غبارآلودگی که همراه با خاک از صحرای عربستان وارد کشور عراق می‌شود، شدید است که سطح دید افقی بسیار محدود است و تنها می‌توان فاصله ۴۰ -۵۰ متری را دید.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، به قدري اين غبارآلودگي كه همراه با خاك از صحراي عربستان وارد كشور عراق مي‌شود، شديد است كه سطح ديد افقي بسيار محدود است و تنها مي‌توان فاصله ۴۰ -۵۰ متري را ديد.
سرخي هوا به واسطه وجود ذرات معلق خاك در هواي كربلا امروز بسياري از افراد را مجبور به استفاده از ماسك كرد و طبق توصيه پزشكان زائران و به ويژه افراد مسن و كودكان حتي المقدور از پياده روي بپرهيزند و تا فرو نشستن آن در هتل‌هاي محل استقرار بمانند.
استفاده از شير و ساير مايعات بهداشتي نيز براي پيشگيري از بيماري در كربلاي معلي توصيه مي‌شود.
داخل صحن‌ها و رواق‌هاي حرم مطهر امام حسين و حضرت ابالفضل العباس هم با ورود گرد و خاك با كاهش ديد افقي مواجه است و بسياري از زائران را به حساسيت‌هاي ناشي از آن كشاند.


| شناسه مطلب: 52932




كربلا عتبات



نظرات کاربران