دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند

دانشجویان زائر عتبات گل های اعیاد شعبانیه را دسته کردند

دانشجویان کشاورزی سراوان که زائر عتبات عالیات هستند به دسته کردن گل های اعیاد شعبانی اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از عتبات عاليات، دانشجويان رشته كشاورزي از سراوان با حضور در بعثه مقام معظم رهبري حدود 5 هزار شاخه گل را براي عيد مبعثث و اعياد شعبانيه دسته كردند تا هر دسته به يكي از كاروان هاي اعزامي به عتبات عاليات تعلق گيرد و در روز عيد اين گل ها در حرم حسيني و عباسي به اهتزاز درآيند و نثار آن حضرات شوند.
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي نيز با حضور در جمع اين دانشجويان، اين اقدام شايسته را شريك شدن در ثواب زيارت كساني عنوان كرد كه در روز مبعث و اعياد شعبانيه در كربلاي معلي حضور دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسين بازقندي(بهجتي) زيارت را مقدمه اي براي معرفت افزايي عنوان كرد و گفت: زيارت امام حسين از اهميت ويژه اي برخوردار است چون ايشان ويژگي خاصي نسبت به ساير ائمه دارند كه در روايت داريم كه همه اهل بيت كشتي نجات هستند ولي كشتي امام حسين وسيع تر و در امواج دريا سريع تر است.
وي دوران جواني را بهترين دوران براي كسب معارف اهل بيت دانست و گفت: حضور در اين سرزمين جز عمر انسان حساب نمي شود بايد از اين فرصت به بهترين شكل بهره برداري كرد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين عسكري هم دانشجويان را به خودسازي و شناخت حربه هاي دشمن بيروني و دروني توصيه كرد و گفت: دوران جواني اگر همراه با اعمال مذهبي و عبادي باشد در دوران هاي بعدي زندگي هم اين مشي و ادامه خواهد يافت.
كارشناس مسئول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا خطاب به دانشجويان گفت: شما بايد سفيران فرهنگي اهل بيت باشيد و هر يك در بازگشت از اين سفر همچون چراغي ساير دوستان و دانشجويان مرتبط با خود را در كشتي امام حسين جاي دهيد.




نظرات کاربران