ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود

ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف، کربلا، کاظمین) از اواخر خرداد خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، محمد زارع معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهيان جهت اعزام به عتبات عاليات (نجف، كربلا، كاظمين) از اواخر خرداد ماه خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهيان متقاضي اعزام به عتبات عاليات از اواخر خرداد ماه در سايت لبيك انجام مي‌شود.
وي افزود: ثبت‌نام در سه گروه دانشگاهيان سراسر كشور شامل اساتيد، دانشجويان متاهل، دانشجويان دختر با يكي از محارم، پسران دانشجو و كارمندان دانشگاه‌ها، گروه دانشگاهيان اعزام شده به عمره در سال ۹۴ و جامانده‌هاي عمره ۹۴ انجام خواهد شد كه دانشگاهيان اعزام شده به عمره در سال جاري و جامانده‌هاي عمره ۹۴ بدون قرعه‌كشي اعزام خواهند شد.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان افزود: اين اعزام‌ها در قالب كاروان‌هاي عمره خواهد بود و در خصوص كاروان‌هاي اعزامي به عمره و همچنين جامانده‌هاي عمره، اگر درخواست اعزام كمتر از يك كاروان بود؛ كاروان‌ها با هم تجميع خواهند شد.
زارع خاطر نشان كرد: هزينه عتبات دانشگاهيان بسته به دوري و نزديكي به مرز متفاوت است و ميانگين قيمت در سال ۹۴ به صورت زميني در تهران حدود ۱ ميليون و ۱۰۰هزار تومان و هوايي يك ميليون و ۵۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
وي در خصوص اعطاي وام به زائرين دانشجو گفت: بر اساس قوانين بانك تجارت، زائرين دانشجو فقط يكبار مجاز به استفاده از اين تسهيلات در قالب سفر زيارتي عمره يا عتبات خواهند بود و دانشگاهياني كه از وام عمره استفاده نكرده‌اند، مي‌توانند براي سفر عتبات متقاضي دريافت اين وام شوند.
معاون اجرايي و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان ادامه داد: اعزام دانشجويان به عتبات عاليات در ماه‌هاي مرداد، شهريور و مهر انجام خواهد شد و در اين مدت حدود ۱۰ هزار نفر از سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
زارع گفت: تاريخ و نوع اعزام به صورت زميني يا هوايي و قيمت نهايي از سوي سازمان حج و زيارت اعلام خواهد شد و به اطلاع زائرين گرامي خواهد رسيد.


| شناسه مطلب: 53011




عتبات دانشجويي



مطالب مرتبط

نظرات کاربران