اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان

اعزام هفت میلیون عمره‌گزار در شعبان و رمضان


منابع سعودی پیش بینی کردند حدود هفت میلیون عمره گزار در ماه های شعبان و شعبان به سرزمین وحی مشرف شوند،‌از این‌رو فرودگاه بین المللی عبدالعزیز جده برای ورود ۲۰ هزار پرواز عمره طی ماه‌های شعبان و رمضان آماده می‌شود.

به گزارش گروه ترجمه پايگاه اطلاع رساني حج به نقل از پايگاه خبري مكه نيوز، فرودگاه بين المللي عبدالعزيز جده براي ورود ۲۰ هزار پرواز عمره طي ماه‌هاي شعبان و رمضان آماده مي‌شود.
اين پروازها، هفت ميليون عمره گزار را به مكه مكرمه و مدينه منوره مي‌كشاند تا در موسم عمره امسال حضور يابند.
بر اساس اين گزارش، خالد الحربي مدير اداره حج و عمره فرودگاه جده گفت: مجتمع سالن‌هاي حج شامل ۱۴ سالن ورود و خروج و با ظرفيت ۶۰ هزار عمره گزار، درهاي خود را براي استقبال از عمره گزاران در پايان هفته جاري مي‌گشايد كه تا اواسط شوال ادامه مي‌يابد.
الحربي افزود: تمام دستگاه‌هاي دولتي با تمام ظرفيت در مجتمع حج حضور دارند از جمله آنها اداره گذرنامه است كه در چهار منطقه ورود و خروج حضور دارد، سالن‌ها در اواسط رمضان به سالن‌هاي خروجي تبديل خواهد شد و اقدامات از استقبال زائران در سالن حج آغاز مي‌شود و زائران با اتوبوس هايي كه براي آنها اختصاص يافته به مكه مكرمه و مدينه منوره منتقل مي‌شوند.
وي خاطر نشان كرد: فرودگاه جده از ماه صفر (شروع موسم عمره امسال) تا ابتداي هفته جاري، شاهد ۲۳ هزار پرواز ورود و خروج شامل چهار ميليون و ۴۱۱ هزار و ۷۸۵ عمره گزار بود.


| شناسه مطلب: 53048




عمره مفرده آمار



نظرات کاربران